رابطه فرسودگی تحصیلی با هوش معنوی و سلامت روان

Authorsمحمد رضا تمنائی فر,فریبرز صدیقی ارفعی,زهراسادات اخوان حجازی
Journalمطالعات روانشناسی تربیتی دانشگاه سیستان و بلوچستان
Page number۶۱
Volume number۱۱
Paper TypeFull Paper
Published At۱۳۹۴/۱۰/۲۱
Journal GradeScientific - research
Journal TypeElectronic
Journal CountryIran, Islamic Republic Of
Journal IndexISC

Abstract

پژوهش حاضر با هدف بررسی فرسودگی تحصیلی براساس سلامت روان و هوش معنوی انجام شد. یافته های این مطالعه نشان داد که سلامت روان و هوش معنوی با فرسودگی تحصیلی رابطه معنادار دارند

tags: فرسودگی تحصیلی، سلامت روان، هوش معنوی