رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان

Authorsفریبرز صدیقی ارفعی,علی اعرابی چمعالی
Journalمجله مطالعات روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان
Paper TypeFull Paper
Published At۱۳۹۹/۰۱/۱۲
Journal GradeScientific - research
Journal TypeElectronic
Journal CountryIran, Islamic Republic Of
Journal IndexISC

Abstract

پژوهش حاضر رابطه‌ی عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی را بررسی می‌کند

tags: عادات مطالعه اهداف پیشرفت خودکارآمدی تحصیلی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان