بارخوردهای معلمان مجری الگوهای ارزشیابی توصیفی(کیفی) در مدارس ابتدایی شهرستان اران وبیدگل

نویسندگانمحمد حسنی-عباس شکاری-علی انتهایی آرانی
تاریخ انتشار۱۹۶۹-۱۲-۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی

چکیده مقاله

چکیده: هدف پژوهش حاضر، شناخت چگونگی درک و فهم و ارائه بازخوردهای توصیفی (کیفی) معلمان مدارس ابتدایی شهرستان اران وبیدگل است. روش پژوهش کیفی و از نوع پدیدار شناسی است. جمع آوری اطلاعات بر اساس سه ابزار مصاحبه نیمه ساختار یافته، مشاهده و تحلیل محتوا است.این پژوهش در چارچوب منطق نمونه گیری در روش پدیدار شناسی و به صورت هدفمند انجام شدو تعداد 32 نفر برای مصاحبه انتخاب شدند.همچنین 10 کلاس مورد مشاهده قرا گرفت.