نویسندگان | محمد حسنی-عباس شکاری-علی انتهایی آرانی |
---|---|
تاریخ انتشار | ۱۹۶۹-۱۲-۰۱ |
رتبه نشریه | علمی - پژوهشی |
چکیده مقاله
چکیده: هدف پژوهش حاضر، شناخت چگونگی درک و فهم و ارائه بازخوردهای توصیفی (کیفی) معلمان مدارس ابتدایی شهرستان اران وبیدگل است. روش پژوهش کیفی و از نوع پدیدار شناسی است. جمع آوری اطلاعات بر اساس سه ابزار مصاحبه نیمه ساختار یافته، مشاهده و تحلیل محتوا است.این پژوهش در چارچوب منطق نمونه گیری در روش پدیدار شناسی و به صورت هدفمند انجام شدو تعداد 32 نفر برای مصاحبه انتخاب شدند.همچنین 10 کلاس مورد مشاهده قرا گرفت.