ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان

نویسندگانحیدر قادری-عباس شکاری
تاریخ انتشار۱۹۶۹-۱۲-۰۱
رتبه نشریهعلمی - ترویجی

چکیده مقاله

چکیده هدف از این پژوهش ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان است پژوهش حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی است که به ارزشیابی کیفیت برنامه درسی موجود رشته علوم تربیتی می پردازد. جامعه آماری پژوهش شامل اعضای هیات علمی و دانشجویان رشته علوم تربیتی است.به منظور گرداوری داده های مورد نیاز درباره افراد جامعه از طریق شمارش کامل افراد (سرشماری کامل )استفاده شد.