تعیین شاخص های سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب هدیه های آسمانی چهارم و پنجم ابتدایی ایران

نویسندگانعباس شکاری-زکیه نجاریان خوراسگانی
تاریخ انتشار۱۹۶۹-۱۲-۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی

چکیده مقاله

هدف از انجام این پژوهش دست یابی به میزان سطح خوانایی کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم و پنجم ابتدایی، بررسی تفاوت سطح خوانایی کتاب هدیه های آسمانی چهارم و پنجم ابتدایی از نظر تناسب با سطح سنی و درک و فهم دانش آموزان و مقایسه آن ها با سطح توانایی خوانایی دانش آموزان از نظر میزان میزان تناسب متون است.