آسیب شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها

نویسندگانصمد محمدی-عباس شکاری-سیداحمد مدنی بروجنی
تاریخ انتشار۲۰۱۷-۷-۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نمایه نشریهISC ,SID

چکیده مقاله

هدف این پژوهش آسیب شناسی آموزش به زبان فارس ی ب ر اس اس دیدگاه برنامهٔ درسی چند فرهنگی و مسائل دوزبانگی است. پ ژوهش از نوع طرح های تحقیق به روش آمیخت ه )ترکیب ی و ب ا روید ردی تشریحی است و ازنظر هدف کاربردی اس ت . جامع ه آم اری ش امل 061 دبیر و 3104 دانش آم وز و نمون ه آم اری آن 004 دبی ر و 453 دانش آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سنقر و کلیایی اس ت ک ه به روش نمونه گی ری خوش ه ای چندمرحل ه ای و ب ر اس اس ج دو کرجسی و مورگان انتخاب شده اند.