رزومه
QR


صدیقه کیانی سلمی

صدیقه کیانی سلمی

دانشیار

دانشکده: دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین

گروه: جغرافیا و گردشگری

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه
QR
صدیقه کیانی سلمی

دانشیار صدیقه کیانی سلمی

دانشکده: دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین - گروه: جغرافیا و گردشگری مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین

گروه آموزشی جغرافیا و گردشگری

" دکتر صدیقه کیانی "

برنامه هفتگی نیمسال دوم سال تحصیلی 1404- 140

روز و ساعت 8-10 10-12 12-14 14-16 16-18 18-20

شنبه

مطالعه و تحقیق

راهنمایی دانشجو

نماز و استراحت

راهنمایی دانشجو

مطالعه و تحقیق

مطالعه و تحقیق

یک شنبه

مطالعه و تحقیق

راهنمایی دانشجو

نماز و استراحت

راهنمایی دانشجو

مطالعه و تحقیق

مطالعه و تحقیق

دو شنبه

مطالعه و تحقیق

راهنمایی دانشجو

نماز و استراحت

راهنمایی دانشجو

مطالعه و تحقیق

مطالعه و تحقیق

سه شنبه

مطالعه و تحقیق

راهنمایی دانشجو

نماز و استراحت

راهنمایی دانشجو

مطالعه و تحقیق

مطالعه و تحقیق

چهارشنبه

مطالعه و تحقیق

راهنمایی دانشجو

نماز و استراحت

راهنمایی دانشجو

مطالعه و تحقیق

مطالعه و تحقیق

شماره تلفن : 55913243                                        ایمیل : s.kiani@kashanu.ac.ir

*قبل از مراجعه، حتما هماهنگ نمایید.

نمایش بیشتر

ارزیابی رضایتمندی گردشگری بناهای تاریخی

نویسندگانصدیقه کیانی سلمی,پریناز زورمند,علی یزدانی,اسیه عباسیان
همایشهشتمین کنفرانس بین المللی رشد شهری و حفاظت ازبافت تاریخی در حوزه اوراسیا
تاریخ برگزاری همایش2015-10-2
محل برگزاری همایشتهران
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشبین المللی

چکیده مقاله

پژوهش حاضر تحلیلی، توصیفی و پیمایشی است و هدف از انجام آن سنجش میزان رضایتمندی گردشگران از تجربه بازدید بنای تاریخی عالی قاپو، اولویت بندی میزان رضایتمندی در ابعاد متفاوت و مقایسه رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی به عنوان ضرورتی جهت توسعه پایدار گردشگری بناهای تاریخی است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد 268 نفر مشخص گردید. ابزار اصلی گردآوری داده ها، پرسشنامه ی محقق ساخته ای با 42 متغیر است که پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به میزان 74/0 مورد تأیید قرار گرفت. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون تی T نمونه ای، T زوجی، آزمون فریدمن و کار اسکوئر در نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار گرفت. طبق یافته ها بالاترین سطح رضایت مربوط به متغیر برخورد و دانش کارکنان و پس از آن معماری و جذابیت های تاریخی بناست. رضایت از محل استقرار و فضای پیرامونی، حمل و نقل و دسترسی و سرانجام کیفیت محیطی و امکانات داخلی در مرتبه های بعدی رضایت قرار می گیرند. همچنین بین میزان رضایت گردشگران داخلی و خارجی از حیث میزان رضایت تفاوت معناداری وجود دارد و رضایت گردشگران خارجی در همه موارد از رضایت گردشگران داخلی پایین تر بوده است.