رابطه بین محیط کالبدی معماری با نشانه‌های اختلال بیش‌فعالی/ نارسایی‌توجه در کودکان ۶-۱۰ سال تهران

نویسندگانشیرین اژده فر ـ لیلا اژده فر ـ علی عمرانی پور
نشریهمطالعات معماری ایران
ارائه به نام دانشگاهدانشگاه کاشان
شماره صفحات۱۴۱-۱۵۸
شماره سریال۶
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشارپاییز و زمستان ۱۳۹۳
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهISC

چکیده مقاله

لینک ثابت مقاله

متن کامل مقاله