استادیار
عضو هیئت علمی تمام وقت
دانشکده: دانشکده مدیریت و اقتصاد
مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی
Faculty of Financial Sciences, Management and Entrepreneurship, University of Kashan, Kashan, Iran
| مقطع تحصیلی | سال اخذ مدرک | رشته و گرایش تحصیلی | دانشگاه |
|---|---|---|---|
| کارشناسی ارشد | MBA مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالملل | دانشگاه صنعتی شریف | |
| دکتری | مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی (مدیریت استراتژیک) | دانشگاه تهران |
- کسب عنوان دانشجوی برگزیده و افتخارآفرین (پژوهشگر نمونه) از طرف دانشگاه صنعتی شریف
- کسب عنوان مقاله برگزیده برای مقاله علمی پژوهشی ارسالی بنده به ذهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت (بخش علمی - کاربردی) برای چاپ در فصلنامه علوم مدیریت (چزو 13 مقاله منتخب نهایی از میان 850 مقاله ارسالی)
- کسب رتبه اول در آزمون کنکور ورودی مقطع دکتری سال 1391 دانشگاه تهران در میان 101 نفر در رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- کسب رتبه اول (دانشجوی ممتاز) دانشگاه تهران در ترم اول مقطع دکتری در میان دانشجویان ورودی در رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- کسب رتبه اول (دانشجوی ممتاز) دانشگاه تهران در ترم دوم مقطع دکتری در میان دانشجویان ورودی در رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- کسب رتبه اول (دانشجوی ممتاز) دانشگاه تهران در ترم سوم مقطع دکتری در میان دانشجویان ورودی در رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- کسب رتبه اول (دانشجوی ممتاز) دانشگاه تهران در دروس تئوری در مجموع 3 نیسمال تحصیلی مقطع دکتری در میان دانشجویان ورودی در رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- جزو 5 درصد دارای معدل بالا در میان دانشآموختگان مقطع دکتری دانشگاه تهران در میان ورودیهای رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- کسب عنوان استعداد برتر (دانشجوی ممتاز) دانشگاه تهران در مقطع دکتری رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- کسب عنوان استعداد درخشان (دانشآموخته ممتاز) دانشگاه تهران در مقطع دکتری رشته مدیریت بازرگانی گرایش سیاستگذاری بازرگانی
- معرفی از طرف دانشگاه تهران در مقطع دکتری به بنیاد ملی نخبگان به عنوان استعداد برتر یا درخشان (دانشجوی ممتاز)
- معرفی از طرف اداره کل صمت استان آذربایجان شرقی به عنوان نخبه صنعتی به بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی
- معرفی به عنوان مدیر کارگروه تحقیق و توسعه و توانمندیهای فناورانه بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی
- جزو 70 نفر معرفی شده به بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی به عنوان «نخبه صنعتی»
حوزه استراتژی از تدوین تا ارزیابی؛ مدیریت استراتژیک، برنامهریزی استراتژیک و تفکر استراتراتژیک؛ برنامهریزی سناریویی و آیندهپژوهی در استراتژی و قابلیتهای پویا
حوزه بازاریابی و مدیریت بازار؛ استراتژیهای بازاریابی؛ توسعه بازار و محصول؛ تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی، استراتژی محصول جدید و مارکتینگ 4 و 5
حوزه برندینگ و مدیریت برند؛ استراتژیهای برندسازی؛ جایگاهسازی برند و تدوین نقشه ادراکی؛ برندسازی دیجیتال؛ فریمینگ و برند پرفرنس و رلونس
حوزه علم داده؛ دیتا ماینینگ؛ کارکرد هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق و مبتنی بر شبکههای عصبی در کسب و کارها
حوزه مدیریت دانش؛ استراتژیهای دانشی؛ پدیده دانشمحوری و حوزه دانشبنیانی؛ مدیریت نوآوری، مدیریت فناوری و مدیریت کارآفرینی؛ استراتژیهای تحقیق و توسعه و R&Dبنیانی
حوزه مدیریت پروژههای فناوری اطلاعات، سیستمهای اطلاعات و پیادهسازی MIS ،ERP ،BPR ،OAS ،KWS ،DSS ،ESS ،BI ،BPM و ...
Strategic Management
Strategic Planning
Strategic Thinking
Action Research
Scenario Planning, Futures Studies and Futures Research (Futurology)
Data Science and AI in Business
Marketing Strategies
International Marketing
Business Research Methods and Marketing Research
Branding Strategies
Knowledge Strategies
Research and Development
Digital Marketing
Digital Branding
Dynamic Capabilities
Market and Product Development
Innovation and Technology Management
ITPM and IS
- کارگاه روشها و فنون تدریس - مرکز آموزش عمومی ولیعصر (عج) تبریز - ناجا (1392)
- دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز (1394)
- دوره آموزشی روشهای پاسخگویی به مشتریان - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - ویژه سازمان آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی (1394)
- دوره آموزشی اصول سرپرستی سازمان - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز (1394)
- دوره آموزشی بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - ویژه شرکت ریختهگری تراکتورسازی ایران (1395)
- دوره آموزشی نحوه برخورد با مشتری - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - ویژه مدیران و کارکنان بانکی (1395)
- دوره اول Mini MBA بازاریابی (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک 40 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Marketing اختصاصی (1395)
- دوره اول Mini MBA مدیریت استراتژیک (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک 48 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Strategic Management اختصاصی (1395)
- دوره دوم Mini MBA بازاریابی (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک 40 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Marketing اختصاصی (1395)
- دوره مقدماتی Mini MBA برندسازی (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک مقدماتی 30 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Branding اختصاصی (1395)
- دوره آموزشی اصول بازاریابی (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک MBA یکساله با نام MBA - Marketing اختصاصی (1395)
- دوره دوم Mini MBA مدیریت استراتژیک (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک 48 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Strategic Management اختصاصی (1396)
- دوره سوم Mini MBA بازاریابی (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک 40 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Marketing اختصاصی (1396)
- دوره سوم Mini MBA مدیریت استراتژیک (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک 48 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Strategic Management اختصاصی شهرداری منطقه 4 تبریز (1396)
- دوره پیشرفته Mini MBA برندسازی (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، تبریز - دوره ترمیک مقدماتی 30 ساعته مدیریت MBA با نام Mini MBA - Branding اختصاصی (1396)
- کارگاه تخصصی اصول برندسازی (سطح کارشناسی ارشد) - سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، ارس - ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد ارس (1396)
- دوره آموزشی تخصصی SPSS - دانشگاه پیام نور ایلخچی (1395)
- کارگاه آموزشی تخصصی SPSS دوره مقدماتی با رویکرد پایاننامهنویسی (سطح کارشناسی ارشد) - دانشگاه هنر اسلامی تبریز (1395)
- کارگاه آموزشی تخصصی SPSS دوره پیشرفته با رویکرد پایاننامهنویسی (سطح کارشناسی ارشد) - دانشگاه هنر اسلامی تبریز (1395)
- کارگاه آموزشی تخصصی SPSS دوره مقدماتی با رویکرد پایاننامهنویسی (سطح کارشناسی ارشد) - دانشگاه هنر اسلامی تبریز (1396)
- کارگاه آموزشی تخصصی SPSS دوره پیشرفته با رویکرد پایاننامهنویسی (سطح کارشناسی ارشد) - دانشگاه هنر اسلامی تبریز (1396)
- کارگاه آموزشی تخصصی SPSS دوره مقدماتی با رویکرد پایاننامهنویسی (سطح کارشناسی ارشد) - دانشگاه هنر اسلامی تبریز (1397)
- دوره آموزشی تخصصی تحلیل و طراحی سیستم (با رویکرد مدیریت فرایندهای کسب و کار) - مرکز آموزشهای پودمانی شهرداری تبریز (فاوا) - از سری دورههای جامع توسعه دانش و فناوری کارکنان شهرداری (1395)
- دوره آموزشی تخصصی مدیریت پروژههای فناوری اطلاعات (ITPM) - مرکز آموزشهای پودمانی شهرداری تبریز (فاوا) - از سری دورههای جامع توسعه دانش و فناوری کارکنان شهرداری (1395)
- کارگاه تخصصی Mini MBA برندینگ با رویکرد IMC (سطح کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی - دانشگاه هنر اسلامی تبریز، از سری کارگاههای آموزشی آزاد (1397)
- کارگاه تخصصی برندسازی پیشرفته با رویکرد IMC - دانشگاه هنر اسلامی تبریز، از سری کارگاههای آموزشی آزاد، تدریس و سخنرانی در سالن الغدیر (1398)
- کارگاه تخصصی برندینگ با رویکرد IMC چالشی در پارادایم بازاریابی - دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، سالن همایشهای دانشکده فنی و مهندسی (1397)
- کارگاه تخصصی تصمیمسازی با رویکرد PM و مدیریت استراتزیک - قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا (تبریز)، تدریس و سخنرانی برای مدیران پروژه شمال غرب کشور (1395)
- کارگاه تخصصی در حوزه محصولات دانشبنیان با عنوان "چالشهای شرکتهای دانشبنیان و نگاهی به راهکارهای مدیریت و توسعه محصولات دانشبنیان در حوزه سلامت" - دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت (1400)
- سمینار تخصصی «توانمندسازی شرکتهای فناور در معرفی محصول جدید به بازار و رویارویی با مشتری» - دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، مدرس اصلی سمینار (1400)
- کارگاه تخصصی بیزینس دیزاین (طراحی کسب و کار) - دانشگاه هنر اسلامی تبریز، کارگاه تخصصی برای اساتید و دانشجویان در هفته پژوهش (یکی از 13 استاد منتخب جهت سخنرانی و برگزاری کارگاه تخصصی) (1400)
- کارگاه تخصصی پارادایم شیفت استراتژیهای توسعه محصول جدید - شرکت پتروشیمی پلینار تبریز، کارگاه تخصصی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران (1400)
- دوره آموزشی تخصصی اصول سرپرستی (سطح کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی) - شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، کارگاه تخصصی برای مدیران شرکت گاز در استانهای شمال غرب کشور (1400)
- کارگاه تخصصی با عنوان "آشنایی با مفاهیم دیتا ساینس (علم داده) و هوش مصنوعی در راستای توسعه کسب و کار شرکتهای نوآور و فناور" - دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت، کارگاه تخصصی ویژه دهمین نمایشگاه ملی نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) (1401)
- دوره تخصصی "تحقیقات بازار و بازاریابی برای محصولات با فناوری بالا در شرکتهای دانشبنیان حوزه دارو و بیوتکنولوژی" (دوره اول) (سطح دکتری تخصصی) - دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز رشد بیوتکنولوژی دارویی، سالن مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (برای مدیران شرکتهای دانشبنیان حوزه سلامت، پزشکی، دارو و بیوتکنولوژی) (1400)
- دوره تخصصی "تحقیقات بازار و بازاریابی برای محصولات با فناوری بالا در شرکتهای دانشبنیان حوزه دارو و بیوتکنولوژی" (دوره دوم) (سطح دکتری تخصصی) - دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز رشد بیوتکنولوژی دارویی، سالن مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (برای مدیران شرکتهای دانشبنیان حوزه سلامت، پزشکی، دارو و بیوتکنولوژی) (1401)
- سمینار تخصصی "آشنایی با فرایند تجاریسازی محصولات و خدمات شرکتهای دانشبنیان: از چالشها تا هموارسازی موانع و پیشبرد موفق فرایند - پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، سمینار تخصصی برای مدیران شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد دانشگاهی شمال غرب کشور (1401)
- دوره تخصصی "برندسازی و مدیریت برند با رویکرد IMC" (اولین دوره تخصصی از دورههای دوازدهگانه تجاریسازی محصولات فناورانه) - پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، از سری دورههای دوازدهگانه تجاریسازی محصولات فناورانه (1401)
- دوره تخصصی "قلاب مشتری: درگیر کردن مشتریان با محصول" (دومین دوره تخصصی از دورههای دوازدهگانه تجاریسازی محصولات فناورانه) - پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، از سری دورههای دوازدهگانه تجاریسازی محصولات فناورانه (1401)
- وبینار تخصصی "راهبری دیجیتال با محریت علم داده و هوش مصنوعی در نسل جدید بازاریابی" - دفتر مرکزی سازمان فنی و حرفهای کشور (تهران)، وبینار کشوری برای مدیران مراکز کارآفرینی سازمانهای فنی و حرفهای سراسر کشور (1401)
- کارگاه تخصصی "راهبری دیجیتال در فرایند برندسازی محصولات و خدمات شرکتهای فناور و دانشبنیان با محوریت نسل پنجم بازاریابی" - دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت (1401)
- کارگاه تخصصی "اکوسیستم فناوری و نوآوری حوزه سلامت: تبیین نقش مطلوب بازیگران در بهبود چرخههای فناوری و نوآوری" - دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت (1401)
- کارگاه تخصصی مجازی شماره ششم کشوری "بازاریابی" (از سری کارگاههای مجازی سراسری ضبط شده برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) - دانشگاه علوم پزشکی تبریز (1402)
- کارگاه تخصصی "کارآفرینی در عصر تحول دیجیتال و نسل پنجم بازاریابی" - دانشگاه کاشان، دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی (1404)
- مشاور عالی دانشگاه در رویداد رینوتکس 1403 دانشگاه مراغه
- دبیر کمیته علمی و عضو شورای سیاستگذاری رویداد رینوتکس 1403 دانشگاه بناب
- دبیر شورای سیاستگذاری "همایش ملی تبیین جایگاه R&Dبنیانی و اخذ رتبه آن برای واحدهای صنعتی فناور"
- عضو انجمن بازاریابی امریکا
- عضو بنیاد ملی نخبگان
- عضو اصلی کمیته ارزیابی و داوری صنایع فناور در اداره کل صمت استان آذربایجان شرقی جهت گزینش و انتخاب واحدهای صنعتی فناور استان
- بررسی اثر مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری بر روی بازار خردهفروشی در مناطق آزاد تجاری ایران (پایلوت: جزیره کیش) (1389)
- بررسی فاکتورهای کلیدی و اثرگذار بر روی تعاملات تجاری میان بندر استراتژیک و بینالمللی امام خمینی و خطوط کشتیرانی (1390)
- تدوین، پیادهسازی و اجرای طرح کسب و کار و طرح بازاریابی عملیاتی برای شرکت اسرم تور و هتل اسرم ساری (1390-1389)
- پیادهسازی استراتژیهای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (eCRM) جهت هوشمندسازی گردشگری و نمایهدار کردن گردشگران در استان آذربایجان شرقی (مورد مطالعه: منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس) (1392-1391)
- ساخت گرانولهای حلال از عصاره گیاهان دارویی با فناوری بالا (1402-1401)
- کارکرد کلاندادهها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تعیین نقشه راه شرکتهای دانشبنیان در شرایط عدم اطمینان (1402-1401)
| شنبه ش | یک شنبه ۱ ش | دوشنبه ۲ ش | سه شنبه ۳ ش | چهارشنبه ۴ ش | پنج شنبه ۵ ش | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| ۸-۱۰ | - | - | - | - | - | - |
| ۱۰-۱۲ | - | - | - | - | - | - |
| ۱۲-۱۴ | - | - | - | - | - | - |
| ۱۴-۱۶ | - | - | - | - | - | - |
| ۱۶-۱۸ | - | - | - | - | - | - |
| ۱۸-۲۰ | - | - | - | - | - | - |