نویسندگان | نرگس نیکخواه قمصری,فاطمه منصوریان راوندی |
---|---|
همایش | همایش ملی تغییرات خانواده و چالش های آن در ایران |
تاریخ برگزاری همایش | ۲۰۱۶-۴-۲۶ |
محل برگزاری همایش | شیراز |
نوع ارائه | سخنرانی |
سطح همایش | ملی |
چکیده مقاله
که بین شیوهی آموزشی رسمی و اجبار محور مدرسه و هویت شهروندی دانش آموزان و همچنین شیوهی آموزشی غیر رسمی خانواده و هویت شهروندی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد. آموزش رسمی مدرسه و آموزش غیررسمی خانواده به طور مستقیم بر هویت شهروندی تأثیر گذار بودهاند. در این میان آموزش های رسمی مدرسه، بیشترین تاثیر مستقیم را بر هویت شهروندی دانش آموزان داشته است.