سامان هویت شهروندی در گستره نقش خانواده و مدرسه : مطالعه موردی دانش آموزان شهر کاشان

نویسندگاننرگس نیکخواه قمصری,فاطمه منصوریان راوندی
همایشهمایش ملی تغییرات خانواده و چالش های آن در ایران
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۶-۰۴-۲۶ - ۲۰۱۶-۰۴-۲۷
محل برگزاری همایش1 - شیراز
ارائه به نام دانشگاهدانشگاه شیراز
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشملی

چکیده مقاله

که بین شیوه‌ی آموزشی رسمی و اجبار محور مدرسه و هویت شهروندی دانش آموزان و همچنین شیوه‌ی آموزشی غیر رسمی خانواده و هویت شهروندی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد. آموزش رسمی مدرسه و آموزش غیررسمی خانواده به طور مستقیم بر هویت شهروندی تأثیر گذار بوده‌اند. در این میان آموزش های رسمی مدرسه، بیشترین تاثیر مستقیم را بر هویت شهروندی دانش آموزان داشته است.

لینک ثابت مقاله

کلید واژه ها: آموزش رسمی مدرسه- آموزش غیر رسمی خانواده- هویت شهروندی