نویسندگان | نرگس نیکخواه قمصری,فاطمه منصوریان راوندی |
---|---|
همایش | همایش ملی تغییرات خانواده و چالش های آن در ایران |
تاریخ برگزاری همایش | ۲۰۱۶-۰۴-۲۶ - ۲۰۱۶-۰۴-۲۷ |
محل برگزاری همایش | 1 - شیراز |
ارائه به نام دانشگاه | دانشگاه شیراز |
نوع ارائه | سخنرانی |
سطح همایش | ملی |
چکیده مقاله
که بین شیوهی آموزشی رسمی و اجبار محور مدرسه و هویت شهروندی دانش آموزان و همچنین شیوهی آموزشی غیر رسمی خانواده و هویت شهروندی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد. آموزش رسمی مدرسه و آموزش غیررسمی خانواده به طور مستقیم بر هویت شهروندی تأثیر گذار بودهاند. در این میان آموزش های رسمی مدرسه، بیشترین تاثیر مستقیم را بر هویت شهروندی دانش آموزان داشته است.
کلید واژه ها: آموزش رسمی مدرسه- آموزش غیر رسمی خانواده- هویت شهروندی