بررسی تطبیقی جایگاه فنا وری ارتباطات و اطلاعات (فاوا) در نظام درسی تربیت معلم و فرایند یاد دهی یادگیری دانشجو معلمان در کشورهای انگلستان ژاپن فرانسه ایزان

نویسندگانعلی یزدخواستی,مریم سبکتکین ریزی
همایشاولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۷-۱۱-۲۳ - ۲۰۱۷-۱۱-۲۴
محل برگزاری همایش1 - خرم آباد
ارائه به نام دانشگاهلرستان
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشبین المللی

چکیده مقاله

دانشگاه های تربیت معلم

کلید واژه ها: بررسی تطبیقی ، برنامه درسی تربیت معلم ، فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، فرایند یاددهی یادگیری ، بهسازی تعلیم و تربیت