بررسی تطبیقی اثربخشی معلمان،فرایند تدریس و آموزش در کشورهای آمریکا، انگلستان، ژاپن و ایران

نویسندگانعلی یزدخواستی,افسانه صابری دهکردی
همایشاولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۷-۱۱-۲۳ - ۲۰۱۷-۱۱-۲۴
محل برگزاری همایش1 - لرستان
ارائه به نام دانشگاهدانشگاه لرستان
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشبین المللی

چکیده مقاله

سرمایه گذاری جهت تعلیم و تربیت و تامین این رکن اساسی، سودمندترین سرمایه هاست. در ایران نیاز به معلمان از نظر تعداد، پایه تدریس، صلاحیت حرفه ای و اهمیت و نقش مراکز تربیت معلم و گسترش سازمانهای تربیتی و تعلیمی کاملا محسوس بوده است. این مقاله به منظور اصلاح و بهسازی مدارس، شیوه های تدریس، آموزش و روش های کلاسداری معلمان و اساتید مراکز آموزشی کشور نگاشته شده است.

کلید واژه ها: بررسی تطبیقی، اثربخشی، معلم اثربخش، تدریس اثربخش، اثربخشی آموزش