تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه

نویسندگانمحمد امینی-محمد رضا تمنائی فر-آسیه نژاد
تاریخ انتشار۲۰۱۵-۱-۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نمایه نشریهISC

چکیده مقاله

پژوهش حاضر که با هدف بررسی و تحلیل جایگاه هوش معنوی انجام شد نشان داد که بین دبیران درس دین و زندگی و دانش آموزان از نظر هوش معنوی تفاوتی وجود ندارد و بین دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنادار مشاهده گردید.همچنین معلوم گردید که میزان آگاهی دبیران از مولفه های هوش معنوی در حد نازلی است.