بررسی برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نویسندگانمحمد امینی-محمد رضا تمنائی فر-زهرا ماشاالهی نژاد
تاریخ انتشار۲۰۱۵-۷-۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی

چکیده مقاله

هدف پژوهش حاضر بررسی جایگاه مولفه های برنامه درسی پنهان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان بود. به این منظور پرسشنامه محقق ساخته که به اندازه گیری مولفه های برنامه درسی پنهان می پردازد برروی دانشجویان دانشکده های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کاشان اجرا گردید. و نتایج نشان داد که فضای فیریکی دانشگاه، ویژگی های شخصیتی اساتید و روش های ارزشیابی از مولفه های مهم برنامه درسی پنهان محسوب می شود