نویسندگان | محمد امینی-حمید رحیمی سمیرمی-زهرا غلامیان برزکی |
---|---|
تاریخ انتشار | ۲۰۱۴-۵-۰۱ |
رتبه نشریه | علمی - پژوهشی |
نمایه نشریه | ISC ,SID |
چکیده مقاله
یافتهها: میانگین هر یک از مؤلفههای مدیریت کلاس از میانگین فرضی (5/2) بیشتر به دست آمد. بالاترین میانگین مربوط به سبک مدیریت آموزش (75/2) و با توجه به میانگین حاصل شده (28/68)، مدیریت کلاس به صورت رویکرد مداخلهگر بود. نتیجهگیری : استادان دانشگاه به مدیریت آموزش بیشترین توجه و به مدیریت رفتار کمترین توجه را دارند و مدیریت افراد در درجه دوم اهمیت قرار دارد .