بررسی سبک های مدیریت کلاس درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نویسندگانمحمد امینی-حمید رحیمی سمیرمی-زهرا غلامیان برزکی
تاریخ انتشار۲۰۱۴-۵-۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نمایه نشریهISC ,SID

چکیده مقاله

یافته‌ها: میانگین هر یک از مؤلفه‌های مدیریت کلاس از میانگین فرضی (5/2) بیشتر به دست آمد. بالاترین میانگین مربوط به سبک مدیریت آموزش (75/2) و با توجه به میانگین حاصل شده (28/68)، مدیریت کلاس به صورت رویکرد مداخله‌گر بود. نتیجه‌گیری : استادان دانشگاه به مدیریت آموزش بیشترین توجه و به مدیریت رفتار کمترین توجه را دارند و مدیریت افراد در درجه دوم اهمیت قرار دارد .