تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان(با نقش واسطه گری متغیر جنسیت)

نویسندگانریحانه افصحی فرد,فریبرز صدیقی ارفعی
همایشنخستین همایش جامع بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۶-۹-۱۴
محل برگزاری همایشتهران
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشبین المللی

چکیده مقاله

این مقاله به تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان(با نقش واسطه گری متغیر جنسیت) پرداخته است.