رزومه
QR


فریبرز صدیق ارفعی

فریبرز صدیق ارفعی

دانشیار

دانشکده: دانشکده علوم انسانی

گروه: روان شناسی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه
QR
فریبرز صدیق ارفعی

دانشیار فریبرز صدیق ارفعی

دانشکده: دانشکده علوم انسانی - گروه: روان شناسی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان(با نقش واسطه گری متغیر جنسیت)

نویسندگانریحانه افصحی فرد,فریبرز صدیقی ارفعی
همایشنخستین همایش جامع بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی
تاریخ برگزاری همایش2016-9-14
محل برگزاری همایشتهران
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشبین المللی

چکیده مقاله

این مقاله به تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان(با نقش واسطه گری متغیر جنسیت) پرداخته است.