تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری و راهبردهای خود تنظیمی با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری جنسیت)

نویسندگانفریبرز صدیقی ارفعی,ریحانه افصحی فرد
همایشسومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه علوم تربیتی و روان شناسی، جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۶-۸-۳۰
محل برگزاری همایشتهران
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشملی

چکیده مقاله

این مقاله به تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری و راهبردهای خود تنظیمی با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری جنسیت) پرداخته است.