رزومه
QR


فریبرز صدیق ارفعی

فریبرز صدیق ارفعی

دانشیار

دانشکده: دانشکده علوم انسانی

گروه: روان شناسی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه
QR
فریبرز صدیق ارفعی

دانشیار فریبرز صدیق ارفعی

دانشکده: دانشکده علوم انسانی - گروه: روان شناسی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری و راهبردهای خود تنظیمی با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری جنسیت)

نویسندگانفریبرز صدیقی ارفعی,ریحانه افصحی فرد
همایشسومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه علوم تربیتی و روان شناسی، جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
تاریخ برگزاری همایش2016-8-30
محل برگزاری همایشتهران
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشملی

چکیده مقاله

این مقاله به تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری و راهبردهای خود تنظیمی با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری جنسیت) پرداخته است.