بررسی رابطه ذهن آگاهی و تاب آوری با اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه کاشان

نویسندگانفریبرز صدیقی ارفعی,زینب نمکی بیدگلی
نشریهفصل نامه پژوهش های نوین روان شناختی
شماره صفحات۱۱
شماره مجلد۱
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۱۳۹۶/۰۱/۲۲
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهISC

چکیده مقاله

این مقاله به بررسی رابطه ذهن آگاهی و تاب آوری با اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه کاشان پرداخته است.

tags: تاب آوری، ذهن آگاهی، دانشجویان