رابطه فرسودگی تحصیلی با هوش معنوی و سلامت روان

نویسندگانمحمد رضا تمنائی فر,فریبرز صدیقی ارفعی,زهراسادات اخوان حجازی
نشریهمطالعات روانشناسی تربیتی دانشگاه سیستان و بلوچستان
شماره صفحات۶۱
شماره مجلد۱۱
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۱۳۹۴/۱۰/۲۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهالکترونیکی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهISC

چکیده مقاله

پژوهش حاضر با هدف بررسی فرسودگی تحصیلی براساس سلامت روان و هوش معنوی انجام شد. یافته های این مطالعه نشان داد که سلامت روان و هوش معنوی با فرسودگی تحصیلی رابطه معنادار دارند

tags: فرسودگی تحصیلی، سلامت روان، هوش معنوی