رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان

نویسندگانفریبرز صدیقی ارفعی,علی اعرابی چمعالی
نشریهمجله مطالعات روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۱۳۹۹/۰۱/۱۲
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهالکترونیکی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهISC

چکیده مقاله

پژوهش حاضر رابطه‌ی عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی را بررسی می‌کند

tags: عادات مطالعه اهداف پیشرفت خودکارآمدی تحصیلی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان