نویسندگان | فریبرز صدیقی ارفعی,علی اعرابی چمعالی |
---|---|
نشریه | مجله مطالعات روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان |
نوع مقاله | Full Paper |
تاریخ انتشار | ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ |
رتبه نشریه | علمی - پژوهشی |
نوع نشریه | الکترونیکی |
کشور محل چاپ | ایران |
نمایه نشریه | ISC |
چکیده مقاله
پژوهش حاضر رابطهی عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی را بررسی میکند
tags: عادات مطالعه اهداف پیشرفت خودکارآمدی تحصیلی اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستان