نویسندگان | علی حسین زاده-هاجر قاسمی گورتی |
---|---|
تاریخ انتشار | ۲۰۱۵-۱۲-۰۱ |
رتبه نشریه | علمی - ترویجی |
نوع نشریه | چاپی |
نمایه نشریه | ISC |
چکیده مقاله
انسان برای دستیابی به تریبت مناسب در راستای وصول به سعادت و کمال خود و دیگران به روشهای تربیتی مناسب نیاز دارد و با بهره برداری از تجربه گذشتگان و منابع دینی و علمی میتواند به این روشها دست یابد این پژوهش با روش توصیفی تحلیلی به تبیین مهمترین روشهای شناختی اسیب زا در تربیت پرداخته است یافته های تحقیق نشان میدهد تقلید کورکورانه، تربیت کودک مطابق با شرایط دوران مربی موعظه و نصیحت نابجا و بی توجه به ارکان آن و آموزش محوری محض از روشهای اسیب زاست