مقالات در نشریات
- ۱. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی,ابوالفضل صادقی آرانی،ابعاد و مؤلفههای شایستگیهای مدیران برای همرقابتی در بخش سلامت،پژوهشهای مدیریت منابع انسانی،مجلد ۱۶،شماره صفحات ۱۱،۱۴۰۳/۱۲/۱۸،ISC.
- ۲. زهرا صادقی آرانی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی،نقشهنگاری علمی مطالعات حوزه خرید و مصرف اخلاقی: روندهای تکاملی و موضوعات پیش رو در ربع قرن اخیر،اخلاق زیستی،مجلد ۱۴،شماره صفحات ۱،۱۴۰۳/۱۱/۲۸،ISC.
- ۳. ریحانه رضاقلی زاده,زهرا صادقی آرانی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی،تحلیل محتوا و تحلیل شکاف ادراک مشتری از کیفیت بازیوارسازی در شرکتهای درخواست خودرو آنلاین (مورد مطالعه: تاکسی اینترنتی اسنپ)،مدیریت استاندارد و کیفیت،مجلد ۱۴،شماره صفحات ۶۳،۱۴۰۳/۱۰/۰۱،ISC.
- ۴. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی,امین حبیبی راد،شناسایی و مدلسازی ساختاری-تفسیری عوامل مؤثر بر انتخاب همکار برای همرقابتی در زنجیره تأمین بهداشت ودرمان،مدیریت زنجیره تامین،مجلد ۲۶،شماره صفحات ۳۵،۱۴۰۳/۰۹/۲۰،ISC.
- ۵. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی،شناسایی، مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل پذیرش راهبرد همرقابتی در بخش سلامت (موردمطالعه: شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل)،فصلنامۀ پژوهشهای برنامه و توسعه،مجلد ۵،شماره صفحات ۱۲۹،۱۴۰۳/۰۹/۰۸،ISC.
- ۶. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی,امین حبیبی راد،توسعۀ بسترهای همرقابتی در زنجیره تأمین بهداشت و درمان در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام سلامت،سیاست های راهبردی و کلان،۱۴۰۳/۰۹/۰۵،ISC.
- ۷. محمود سلطانی,محمد تقی رضوان,اسماعیل مزروعی نصرآبادی،مدلسازی و تحلیل سناریوی چالشهای خلق رفتار همآفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله،تحقیقات بازاریابی نوین،مجلد ۱۴،شماره صفحات ۱۲۱،۱۴۰۳/۰۸/۲۸،ISC.
- ۸. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی،تحلیل راهبردی عوامل کلیدی موفقیت همکاری-رقابت در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو و نقشه شناختی فازی،آینده پژوهی ایران،مجلد ۹،شماره صفحات ۲۷۰،۱۴۰۳/۰۸/۲۷،ISC.
- ۹. زهرا صادقی آرانی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی،همرقابتی: راهبردی برای تسهیم دانش و توسعه نوآوری در بخش سلامت،مدیریت سلامت،مجلد ۲۶،شماره صفحات ۱،۱۴۰۳/۰۷/۲۲،ISC ,SCOPUS.
- ۱۰. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی،مدل تعاملی-فرایندی مزایای راهبرد همرقابتی در بخش مراقبت های سلامت،فصلنامه راهبرد،۱۴۰۳/۰۶/۱۷،ISC.
- ۱۱. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی,ابوالفضل صادقی آرانی،شناسایی و رتبهبندی معایب راهبرد همرقابتی در زنجیره تأمین بهداشت و درمان : رویکرد ترکیبی تحلیل مضمون و روش اولویت ترتیبی،نشریه مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی،۱۴۰۳/۰۵/۰۶،ISC.
- ۱۲. فاطمه پوربافرانی,ابوذر وفایی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی،ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت گردشگری خلاق)مطالعه موردی: شهر نائین)،مجلۀ پژوهشهای جغرافیای انسانی،۱۴۰۳/۰۵/۰۳،ISC.
- ۱۳. زهرا صادقی آرانی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی,رضا وحیدنیا،مروری بر کاربرد اینترنت اشیاء صنعتیِ سبز در توسعه پایدار و مدیریت انرژی: رویکرد کتابشناختی،مطالعات مدیریت توسعه سبز،۱۴۰۳/۰۵/۰۱،ISC.
- ۱۴. ریحانه رضاقلی زاده,زهرا صادقی آرانی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی،تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی)،بررسیهای مدیریت رسانه،مجلد ۳،شماره صفحات ۲۳۱،۱۴۰۳/۰۴/۱۰.
- ۱۵. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,امیرحسین فلاحی نژاد،مدل موانع تابآوری زنجیره تأمین فرش ماشینی،نشریه صنعت و دانشگاه،مجلد ۱۵،شماره صفحات ۲۰۵،۱۴۰۳/۰۴/۰۲.
- ۱۶. هاجر محمدی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی،مدل سازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین کسبوکارهای ایران .،مدیریت اطلاعات،۱۴۰۳/۰۲/۱۱،ISC.
- ۱۷. ریحانه رضاقلی زاده,زهرا صادقی آرانی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی،تأثیر بازیوارسازی بر رفتار هم آفرینی برند در کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشن: بررسی نقش میانجیگری درگیری مصرفکننده و تعدیلگری نوجویی و لذتجویی،ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار،۱۴۰۳/۰۱/۰۹،ISC.
- ۱۸. هاجر محمدی,اسماعیل مزروعی نصرآبادی,زهرا صادقی آرانی،مدلسازی و تحلیل سناریو عوامل پذیرش اینترنت اشیا در زنجیرۀ تامین کسبوکارهای ایران،فرایند مدیریت و توسعه،۱۴۰۲/۱۲/۲۵،ISC.
- ۱۹. اسماعیل مزروعی نصرآبادی،آیندهپژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی،پژوهشنامه مدیریت اجرایی،مجلد ۱۵،شماره صفحات ۳۱۱،۱۴۰۲/۱۲/۲۲،ISC.
- ۲۰. اسماعیل مزروعی نصرآبادی,امیرحسین فلاحی نژاد،تحلیل رویکردهای مقابله با تنشهای پایداری در زنجیره تأمین فرش ماشینی ایران: یک مطالعه کیفی،اندیشه اماد،۱۴۰۲/۱۲/۲۰،ISC.
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۸۷ مورد.