سید محمد رضویان

سوابق تحصیلی

مقطع تحصیلیسال اخذ مدرکرشته و گرایش تحصیلیدانشگاه
کارشناسی۱۳۷۸مهندسی معدن- اکتشاف معدندانشگاه صنعتی اصفهان
کارشناسی ارشد۱۳۸۴مهندسی معدن- فرآوری مواد معدنیدانشگاه صنعتی امیرکبیر
دکترای تخصصی۱۳۹۳مهندسی معدن- فرآوری مواد معدنیدانشگاه صنعتی امیرکبیر

اطلاعات استخدامی

محل خدمتعنوان سمتنوع استخدامنوع همکاریپایه
دانشگاه کاشاناستادیاررسمی آزمایشیتمام وقت

سوابق اجرایی

استاد نمونه آموزشی دانشگاه کاشان در سال ۱۳۹۷

استاد نمونه آموزشی دانشگاه کاشان در سال ۱۴۰۰

مهندسی خردایش مواد معدنی

مدلسازی، شبیه سازی و کنترل سیستم های فرآوری مواد معدنی

جدایش های فیزیکی

فناوری های نوین خردایش مواد معدنی با امواج الکتریکی

سوابق پژوهشی

کارگاه با عنوان "روش تحقیق و نگارش متون علمی" محل برگزاری: دانشگاه کاشان

کارگاه با عنوان "تفاوت خردایش سنگ آهن با آسیای گلوله ای و HPGR و نقش آن در شکل گیری گندله" محل برگزاری: مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر

کارگاه با عنوان " آشنایی با نحوه عملکرد و اپراتوری دستگاه HPGR" محل برگزاری: مجتمع فولاد سیرجان ایرانیان

دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران، 2 و 3 اسفند 1402، دانشگاه کاشان.

رئیس و دبیر دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن، ۵ تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، دانشگاه کاشان

برنامه کاری هفتگی

سال تحصیلی ۱۴۰۲ - نیمسال ۲

شنبه ش یک شنبه ۱ ش دوشنبه ۲ ش سه شنبه ۳ ش چهارشنبه ۴ ش پنج شنبه ۵ ش
۸-۱۰
مدل‌سازی و شبیه‌سازی پیشرفته سیستم‌های فرآوری مواد معدنی
طراحی و تحلیل آزمایش‌ها
مدل‌سازی، شبیه‌سازی و مبانی کنترل سیسستم‌های فرآوری مواد معدنی
مدل‌سازی و مشابه‌سازی
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
-
۱۰-۱۲
مدل‌سازی و شبیه‌سازی پیشرفته سیستم‌های فرآوری مواد معدنی
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
شورای دانشکده/پژوهشکده
اقتصاد معدن
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
-
۱۲-۱۴
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
شورای گروه
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
پژوهش و مطالعه
-
۱۴-۱۶
امور مربوط به گروه مهندسی معدن
راهنمایی و مشاوره دانشجو
مراجعه دانشجویی
راهنمایی و مشاوره دانشجو
پژوهش و مطالعه
-
۱۶-۱۸
راهنمایی و مشاوره دانشجو
مدل‌سازی، شبیه‌سازی و مبانی کنترل سیسستم‌های فرآوری مواد معدنی
مدل‌سازی و مشابه‌سازی
پژوهش و مطالعه
پژوهش و مطالعه
پژوهش و مطالعه
-
۱۸-۲۰------