مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱طراحی نظام مدیریت جانشین پروری در صنعت آب و فاضلاب (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب کاشان)حمید رحیمی؛ زهرا صادقی آرانیکاشان شناسی1402
۲مدل ساختاری - تفسیری عوامل موثر بر رفتار خرید سبز(خرید محصولات دوستدار محیط زیستصادقی ارانی زهرا، محسن نیاری ، امیدوار ازاد ،خداکرمیان گیلان ندانشریه علمی پژوهشهای محیط زیست1402
۳توسعه مدل پذیرش فناوری: بررسی تأثیر تجربۀ مصرف، اینرسی و فرهنگ مصرف‌کننده بر پذیرش بانکداری باز (موردمطالعه: شعب منتخب بانک تجارت شهرستان کاشان).زهرا صادقی آرانی؛ مهدیه منعم زاده؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادیمجله کاشان شناسی1402
۴ارائه مدل همکاری در زنجیره تأمین گردشگری پزشکیزینب زواری اسماعیل مزروعی نصرابادی، زهرا صادقی ارانیفرهنگ و ارتقاء سلامت1401
۵ارائه‌ی الگوی تعاملی امنیت اجتماعی با استفاده از مدل‌سازی ساختاریمحسن نیازی زهره رضوانی زهرا صادقی آرانیفصلنامه مطالعات امنیت اجتماعی1401
۶ارائه‌ی مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وب‌سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران)زهرا صادقی آرانیعلوم و فنون مدیریت اطلاعات1401
۷تأثیر ارتباطات اثربخش بر سکوت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران دوره متوسطه دوّم شهرستان کاشان)مهدی یزدانی کاشانی علی یزد خواستی زهرا صادقی آرانیکارافن1401
۸ارائه‌ی الگوی تعاملی امنیت اجتماعی با استفاده از مدل‌سازی ساختاریمحسن نیازی؛ زهره رضوانی؛ زهرا صادقی آرانیفصلنامه علمی مطالعات امنیت اجتماعی1401
۹Sports Business Resilience in the COVID-19 Crisis: The Delphi Qualitative ApproachZahra Sadeqi-Arani 1 Ebrahim Alidoust GhahfarokhIranian Journal of Management Studies1401
۱۰Leave of Absence During the COVID-19 Pandemic: Drivers and PoliciesZahra sadeqi-AraniHealth Management & Information Science Journal (HMIS)1401
۱۱Interactive Modeling of Green Supply Chain Management Components in Sports Businesses: A Process-Oriented and Hierarchical ApproachZahra Sadeqi-Arani 1 Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi 2 Mahdi Omidvar AshklakJournal of New Studies in Sport Management1401
۱۲Content marketing scientific articles in the WOS: a bibliometric analysisSadeqi-arani, Zahra Janavi, ElmiraInternational Journal of Digital Content Management (IJDCM)1401
۱۳کنترل انتشار پاندمی COVID-19: مرورِ شواهدی از رویکرد آمیخته‌ی بازاریابی اجتماعیزهرا صادقی آرانیمرور سیستماتیک در علوم پزشکی1401
۱۴مدل‌سازی تعاملی عوامل مؤثر بر تقاضای مصرف‌کنندگان برای طب سنتی-ایرانیزهرا صادقی آرانی، محسن نیازی، زهرا باقری محمدیفرهنگ و ارتقاء سلامت1401
۱۵شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاری‌سازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روش‌شناسی کیوهاجر منصوری؛ علی یزدخواستی؛ زهرا صادقی آرانیفصلنامه رهبری و مدیریت1401
۱۶بررسی وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دستیابی به استانداردهای ارتقاء دهنده سلامت در سال 1399ا بوالفضل صادقی آرانی ، زهرا صادقی آرانی ، روح الله عسکری ، فرزان مددی زاده ، محمد امین بهرامی ، مقداد راحتی ، راضیه منتظرالفرجرا هبردهای مدیریت در نظام سلامت1401
۱۷Interactive Modeling of Green Supply Chain Management Components in Sports Businesses: A Process-Oriented and Hierarchical ApproachZahra Sadeqi-Arani, Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi, Mahdi Omidvar AshklakJournal of New Studies in Sport Management1401
۱۸بررسی تاثیر فرهنگ بر سوگیری مالی سرمایه گذاران با توجه به نقش نگرش پولیمریم قانع؛ زهرا صادقی آرانی؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادیمجله پژوهش های مالی و رفتاری در حسابداری1401
۱۹Strategies for Improving the Standards of Health Promoting Hospitals: A case study in the Selected Hospitals in IranA. Sadeqi-Arani, R. Montazeralfaraj, Z. Sadeqi-Arani, M.a. Bahrami, M. Rahati, R. Askari,Health Education and Health Promotion1401
۲۰شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی مؤثر بر تقاضای زنان برای مدیریت بدن: مدل‌سازی ساختاری و تفسیریفاطمه حامی کارگر، محسن نیازی، زهرا صادقی آرانیفرهنگ و ارتقاء سلامت1401
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۶۳ مورد.