1 | دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی | محمد امینی | پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت | 1402/06/15 |
2 | دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی | محمد امینی | پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت | 1401/06/15 |
3 | دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی | محمد امینی | پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت | 1401/06/15 |
4 | مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,باغشیخی فاطمه | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1400/07/13 |
5 | مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1400/07/13 |
6 | موانع و چالش های فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (واکاوی تجارب زیسته دانشجویان) | محمد امینی | فصلنامه راهبرد فرهنگ | 1400/02/15 |
7 | موانع و چالش های فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (واکاوی تجارب زیسته دانشجویان) | محمد امینی | فصلنامه راهبرد فرهنگ | 1400/02/15 |
8 | ارزیابی سواد زیست محیطی دانش آموزان و چالش های اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه | مینا سلیمیان ریزی,محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی | پژوهش های برنامه درسی | 1398/12/20 |
9 | آسیب شناسی رشد خلاقیت دانش آموزان در نظام آموزشی ایران (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطه اول کاشان) | محمد امینی,حمید رحیمی سمیرمی,مرجان منتظر | ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی | 1398/06/31 |
10 | ارزیابی فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی کاشان | محمد امینی,حمید رحیمی سمیرمی,مسعود کیانی | پژوهش در آموزش علوم پزشکی | 1397/11/22 |
11 | بررسی تطبیقی تفکر انتقادی در دانشگاه کاشان | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی | فرهنگ در دانشگاه اسلامی | 1397/08/20 |
12 | جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه ( مطالعه ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) | محمد امینی,مریم سبکتکین | پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی | 1396/09/30 |
13 | بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی | نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی | دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | 2021-10-03 |
14 | بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی | نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی | دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | 2021-10-03 |
15 | بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی | نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی | دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | 2020-08-04 |
16 | Analysis the position of spiritual intelligence among the administrators and implementers of the textbook of religion and the life of the secondary school | Mohammad Amini-Mohammad Reza Tamanaeifar and Asieh Nezhad | Quarterly of Planning Curriculum | vol.16.1393. |
17 | Explaining multicultural curriculum and how to implement it in Iran's curriculum | mohammad amini | Quarterly Curriculum Studies | 26-1391 |
18 | Sex Education Gaps in University Curriculum | Mohammad Amini-Hamid Rahimi & Zahra Rasoli | Journal of Research Development in Nursing & Midwifery | 2016-2017.vol.13 |
19 | Stance of critical thinking in Iranian educational milieu: A case study of a high school in Kashan | Mohammad Amini-Morteza Fallahi, Ali Mohammad Fallahi, Mehrdad Fallahi | Journal of Language and Literature. | 2015. vol.6 |
20 | Examining the necessity of existence and how to attention to sexual education in secondary school curriculum from the viewpoints of teachers and students. | Mohammad Amini-Mohammad Reza Tamanaeifar - Roghayeh Pashaei | Curriculum Research Quarterly of Shiraz University | 2011. Vol. 1 |