پایان نامه ها

تعداد بازدید:۱۵۴۷

1. حانیه پرورده، «بررسی تاثیر نمودهای تصویری بر بهبود واژگانی زبان آموزان کاربر نرم افزارهای آموزش لغت»، گروه انگلیسی، دانشکده ادبیات و زبان های خارجی، دانشگاه کاشان، 1402

2. ریحانه رسول زاده، «تاثیر استفاده از ادبیات زبان مادری بر خواندن و درک مفاهیم برای دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی»، گروه زبان وادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات و زبان های خارجی، دانشگاه کاشان، 1401

3. حمید حمیدنیا، «ارتباط ظرفیت حافظه کاری و بازیابی اطلاعات زبانی ذخیره شده جدید به واسطه اثر پیش زمینه ای بافتاری: مطالعه ای بر روی دو زبانه های تابع فارسی- انگلیسی،  گروه زبان وادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات و زبان های خارجی، دانشگاه کاشان، 1401

4. محمد رضا سیاحی نژاد، «مقایسه پیچیدگی نحوی متون دانشگاهی افراد انگلیسی زبان بومی و غیربومی»، گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات و زبان های خارجی، دانشگاه کاشان، 1399

5. محمود قاسمی موخر، «درک واکه‌های زبان انگلیسی در دو زبان خارجی: مقایسه بین گویشوران عرب زبان و فارسی زبان»، گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات و زبان های خارجی، دانشگاه کاشان، 1398

6. امیر ویسی، هویت روایی و بررسی امکان فراتر رفتن از خود در منتخبی از آثار یوجین اونیل، گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1399 

7. نصرالله چشم بر زمین، نقاله خدایان، نقدی بر انسان محوری و رویگردانی از آری گویی به زندگی در مجموعه داستان کوتاه من، روبات از آیزاک آسیموف با استفاده از آرای نیچه، گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1398

8. مریم الماسی، زبان و سوژگی در رمان های چشم بند و تابستان بدون مردان اثر سیری هوستودت: خوانش کریستوایی گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1398

9. آرموند اتانوس غازاریان، اجراگری جنسیتی و آریا استارک: بقا در ترانه یخ و آتش اثر جرج آر آر مارتین،گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1398