پایان نامه ها

موسایی، خدیجه. (1395). ارزیابی اثربخشی تدریس مبتنی بر پاورپوینت در آموزش عالی بر اساس الگوی پیشنهادی و رابطه آن با تجارب تحصیلی دانشجویان. (استاد راهنما: دکتر احمد مدنی، استاد مشاور: دکتر مسعود کیانی). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد علوم تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی. 

چشم براه، مهدی. (1397). الگوی مطلوب طراحی کتاب های درسی دانشگاهی بر مبنای دیدگاه ساختن گرایی: طراحی الگوی مطلوب تدوین و مدل ارزیابی. (اساتید راهنما: دکتر مسعود کیانی و دکتر عباس شکاری). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد علوم تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی. 

سبکتکین ریزی، مریم. (1397). ارزیابی کاریزمای اساتید و نقش آن در برنامه درسی تجربه شده دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان. (استاد راهنما: دکتر محمد امینی، استاد مشاور: دکتر مسعود کیانی). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد علوم تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی. 

فتی، نجمه. (1397). الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی، راهبرد های اجتنابی ورشد تجارب فردی وآموزشی دانشجویان: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی. (استاد راهنما: دکتر مسعود کیانی). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی. 

مروتی ملاسرایی، مریم. (1397). تحلیل و برنامه ریزی شهر دوستدار کودک از دیدگاه کودکان CFC (مطالعه موردی شهر کاشان). (استاد راهنما: دکتر یونس غلامی، اساتید مشاور: دکتر مسعود کیانی و دکتر محسن شاطریان). پایان نامه جهت  کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری، دانشگاه کاشان، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی. 

زاهدی فر، مجتبی. (1398). نقش ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی بر کاهش و کنترل انواع سبک های اهمال کاری در نوجوانان. (استاد راهنما: دکتر مسعود کیانی). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی. 

کاشانی، فهیمه. (1398). مدل‌یابی رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجی خودکارآمدی ریاضی، انگیزه درونی و اضطراب ریاضی. (اساتید راهنما: دکتر مجید صدوقی و دکتر مسعود کیانی). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی. 

بیابان نورد، اعظم. (1399). رابطه هوش اخلاقی و شایستگی¬های اجتماعی با اخلاق حرفه¬ای دانشجویان پزشکی. (استاد راهنما: دکتر مسعود کیانی، استاد مشاور: دکتر محمدرضا تمنایی فر). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی. 

زنگنه، مریم. (1399). طراحی و اجرای برنامه هوش افزایی مبتنی بر پروژه آورورا و تأثیر آن بر هوش موفق، هوش های چندگانه و کارکردهای اجرایی دانش آموزان دبستان. (استاد راهنما: دکتر مسعود کیانی، استاد مشاور: دکتر محمدرضا تمنایی فر). پایان نامه جهت کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی.