1- ترکیب سیستم اطلاعات جغرافیایی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره برای ارزیابی مکانهای نیروگاههای خورشیدی: مطالعه موردی استان کربلا،عراق، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1397
2- ارائهی چارچوبی برای بازنگری سیاستهای نگهداشت تجهیزات با در نظر گرفتن معیار انرژی (مطالعه موردی: یکی از صنایع مبتنی بر فناوری در ایران)، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1399
3-رفتار همآفرینی برند مشتری در محیط کسبوکارهای دیجیتال، با بررسی نقش تجربه برند، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1401
4- شناسایی، سنجش و تحلیل شاخصهای کلیدی عملکرد شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر (مطالعه موردی: شرکت سرمایهگذاری خطرپذیر هدهد اصفهان، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1402
5- ترکیب نقشه استراتژی و نقشه راه برای تدوین استراتژیهای مقابله با پاندمیها با بهرهگیری از تجارب استراتژیهای جهان و ایران در مقابله با کووید 19، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1402
6- بررسی تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند شرکت ارتباطات موبایل آسیاسل، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1403
7- شکلدهی پرتفوی بهینه بازار رمزارزها با رویکرد تخصیص بهینه اجزاء تشکیلدهنده، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1403
8- ارزیابی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدل دنیسون برای شرکتهای عتبات امام حسین (ع)، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1403
9- اثربخشی تبلیغات رسانه ای روی تجربه برند، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار، 1403