نویسندگان | حمید رحیمی-مبینا غربا-اکرم دهباشی |
---|---|
نشریه | مطالعات برنامه درسی در آموزش عالی |
نوع مقاله | Full Paper |
تاریخ انتشار | ۲۰۱۵-۹-۰۱ |
رتبه نشریه | علمی - پژوهشی |
نوع نشریه | چاپی |
کشور محل چاپ | ایران |
نمایه نشریه | ISC |
چکیده مقاله
نتایج نشان داد میانگین ابعاد هویت بالاتر از حد متوسط اما میزان اعتیاد اینترنتی دانشجویان دانشگاه کاشان پایین تر از حد متوسط بود. همچنین بین ابعاد هویت )فردی، ارتباطی، اجتماعی و جمعی( با اعتیاد اینترنتی، ارتباط معناداری وجود داشت.