تحلیل رابطه بین هوش چندگانه و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

نویسندگانحمید رحیمی -علی یزدخواستی-راحله حسن پورکارلادانی
نشریهگام های توسعه در آموزش پزشکی
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۲۰۱۴-۱۱-۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهISC ,SID

چکیده مقاله

مؤلفه‌های هوش چندگانه و تفکر خلاق دانشجویان بالاتر از میانگین بود. بالاترین میانگین مربوط به مؤلفه هوش منطقی و ریاضی بود. همچنین بین مؤلفه‌های هوش چندگانه و تفکر خلاق رابطه مثبت وجود داشت.

لینک ثابت مقاله