Papers in Journals
- 1. Masoud Kiani & Mohammad Armand،Integrative Pattern of Question Design in University Textbooks: A Case Study of the Questions in Education and Psychology Textbooks Published by SAMT،Biannual Journal University Textbook; Research and Writing،مجلد ۲۳،شماره صفحات ۱۸۱،۲۰۲۰،ISC.
- 2. Najmeh Fata & masuod kiani،Modeling of the Relationship among Student Academic Burnout, and Personal and Educational Experiences and Reporting of Avoidance Strategies: The Intermediating Role of Academic Engagement،Journal of Instruction and Evaluation،مجلد ۱۲،شماره صفحات ۱۳۱،۲۰۲۰،ISC.
- 3. Masood Kiani & Hamid Rahimi،Multi-group structural models between learning approaches and educational-personal experiences among Students in human sciences and mathematical-analytical sciences،Research in School and Virtual Learning،مجلد ۶،شماره صفحات ۷۵،۲۰۱۹،ISC.
- 4. معصومه زنگنه,مسعود کیانی,محمد رضا تمنائی فر،تاثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش آموزان ابتدایی،راهبردهای شناختی در یادگیری،۱۴۰۲/۰۷/۱۲،ISC ,IranMedex.
- 5. معصومه زنگنه,مسعود کیانی,محمد رضا تمنائی فر،تاثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش آموزان ابتدایی،راهبردهای شناختی در یادگیری،۱۴۰۲/۰۷/۱۲،ISC ,IranMedex.
- 6. نیره ایلیات,مسعود کیانی،شناسایی و اعتباریابی نشانههای اضطراب در آزمون نقاشی خانوادۀ کودکان ۴ تا ۶ سال،پژوهش های علوم شناختی و رفتاری،مجلد ۱۲،شماره صفحات ۱۶۹،۱۴۰۲/۰۳/۰۷،ISC.
- 7. معصومه زنگنه,مسعود کیانی,محمد رضا تمنائی فر،برنامه هوش افزایی بر مبنای مؤلفه های هوش موفق در سه حوزه تصویری، کلامی و عددی و تأثیر آن بر تقویت هوش های چندگانه دانش آموزان ابتدایی،فصلنامه پژوهش های نوین روان شناختی،مجلد ۱۷،شماره صفحات ۴۰،۱۴۰۱/۰۹/۰۱،ISC.
- 8. معصومه زنگنه,مسعود کیانی,محمد رضا تمنائی فر،برنامه هوش افزایی بر مبنای مؤلفه های هوش موفق در سه حوزه تصویری، کلامی و عددی و تأثیر آن بر تقویت هوش های چندگانه دانش آموزان ابتدایی،فصلنامه پژوهش های نوین روان شناختی،مجلد ۱۷،شماره صفحات ۴۰،۱۴۰۱/۰۶/۲۴،ISC.
- 9. مسعود کیانی,حمید رحیمی سمیرمی,سارا شاهمیرزائی،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،۱۴۰۱/۰۲/۰۵،ISC ,IranMedex.
- 10. مسعود کیانی,حمید رحیمی سمیرمی,سارا شاهمیرزائی،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،۱۴۰۱/۰۲/۰۵،ISC ,IranMedex.
- 11. مسعود کیانی,حمید رحیمی سمیرمی,سارا شاهمیرزائی،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،۱۴۰۱/۰۲/۰۵،ISC ,IranMedex.
- 12. مسعود کیانی,حمید رحیمی سمیرمی,سارا شاهمیرزائی،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشجویان تازه وارد: تبیین نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و هدفگزینی در آینده،۱۴۰۱/۰۲/۰۵،ISC ,IranMedex.
- 13. فهیمه کاشانی,مجید صدوقی,مسعود کیانی،رابطه حمایت معلم ادراکشده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی،اندیشه های نوین تربیتی،مجلد ۱۷،شماره صفحات ۱۵۳،۱۴۰۰/۱۲/۱۰،ISC.
- 14. Masoud Kiani و Azadeh Melali،Reliability, validity and factor structure of marital jealousy scale on the use of the social networking sites in the married staff of University of Kashan, Iran،Knowledge & Research in Applied Psychology،مجلد ۱،شماره ۱۹،شماره صفحات ۱۱۷-۱۲۹،۲۱۸ ۰۴ ۲۳،ISC.
- 15. Mohammad Amini , Hamid Rahimi , Masoud Kiani،The evaluation of class culture from the viewpoint of student’s at Kashan University of Medical Sciences،Research in Medical Science،مجلد ۴،شماره ۱۰،شماره صفحات ۳۱-۴۰،۲۰۱۹ ۰۱ ۳۱،ISC.
- 16. Masoud Kiani , Hamid Rahimi , Azadeh Melali،The effects of social network sites on married couples relationships: Role of jealousy and surveillance،Journal of Extension in Ethics،مجلد ۳۰،شماره ۸،شماره صفحات ۹۷-۱۲۱،۲۰۱۸ ۰۷ ۳۱،ISC.
- 17. Masoud Kiani و Elaheh Hejazi،Conceptions of the transition to adulthood among Iranian emerging adults: Social and cultural perspectives،Journal of Cultural Psychology،مجلد ۱،شماره صفحات ۲۵-۵۱،۲۰۱۸ ۰۱ ۳۱،ISC.
- 18. Masoud Kiani , Elaheh Hejazi , Javad Ejei , Masoud Gholamali Lavasani،A Study of Psychometric Properties of Adolescent Self-Regulatory Inventory among Female Secondary Schools Students،Journal of Psychology،مجلد ۱،شماره ۲۱،شماره صفحات ۳-۲۲،۲۰۱۷ ۰۳ ۳۱،ISC.
- 19. Masoud Kiani و Mostafa Sharif،:E-learning in Islamic Countries: Necessities and Opportunities،Research Journal in Humanities،مجلد ۱۷،شماره ۶،شماره صفحات ۲۷-۶۰،۲۰۱۶ ۰۳ ۱۰.
- 20. Masoud Kiani , Javad Ejei , Ali Yazdekhasti،The Role of Course Experiences, Gender and Residential Status in Mental Health among Student of Human Sciences،Journal of Researches of Cognitive and Behavioral Sciences،مجلد ۲،شماره ۵،شماره صفحات ۴۱-۵۶،۲۰۱۶ ۰۲ ۲۹،ISC.
Showing 1-20 of 21 items.