رزومه
QR


محمدرضا تمنایی فر

محمدرضا تمنایی فر

دانشیار

دانشکده: دانشکده علوم انسانی

گروه: روان شناسی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه
QR
محمدرضا تمنایی فر

دانشیار محمدرضا تمنایی فر

دانشکده: دانشکده علوم انسانی - گروه: روان شناسی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

بررسی رابطه هوش هیجانی خودکارآمدی و حمایت اجتماعی با سازگاری دانش آموزان دبیرستانی

نویسندگانمحمد رضا تمنائی فر-حکیمه لیث
تاریخ انتشار2015-10-01
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نمایه نشریهISC

چکیده مقاله

این پژوهش با هدف پیش بینی سازگاری دانش آموزان دبیرستان با توجه به هوش هیجانی و خودکارآمدی و حمایت اجتماعی انجام شد. نتایج نشان داد که هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی با سازگاری دانش آموزان رابطه مثبت دارد