CV
QR


Abbas Zare-ee

Abbas Zare-ee

Associate Professor

عضو هیئت علمی تمام وقت

College: Faculty of Literature and Foreign Languages

Department: English Language and Literature

Degree: Ph.D

Birth Year: 1971

CV
QR
Abbas Zare-ee

Associate Professor Abbas Zare-ee

عضو هیئت علمی تمام وقت
College: Faculty of Literature and Foreign Languages - Department: English Language and Literature Degree: Ph.D | Birth Year: 1971 |

Abbas Zare-ee is a full-time associate professor in Teaching English as a Foreign Language (TEFL) at the University of Kashan, Iran. He completed his Ph.D in Iran with research attatchemts/visits at the University of Reading, University of Malaya, and the University of Sheffield. He holds BA, MA, Ph.D., Post Doc, and international certificates in TEFL. His research interests are issues in TEFL/SLA, L2 writing and teaching English language skills. He supervises MA students of TEFL and teaches TEFL-related courses. Tel: 00983155912731 Fax: 00983155511121 & 00983155912772

My affiliation

University of Kashan

نمایش بیشتر

ﺯﺑﺎﻥ ﻓﺎﺭﺳی ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻋﻠﻤی پژﻭﻫﺸی ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧی ﺑﺮﺍی ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﺸﺎﺭکﺖ ﻭ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ

Authorsعباس زارعی تجره
Conference Titleنوزدهمین گردهمایی بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی
Holding Date of Conference2025-04-29 - 2025-05-01
Event Place1 - کاشان
Presented byدانشگاه کاشان
PresentationSPEECH
Conference LevelInternational Conferences

Abstract

در حوزه نگارش، بیشتر تجقیقات مربوط به زبان نگارش علمی در ایران مربوط به اصول کلی و فرارشته¬ای است و بررسی تفاوتهای بین رشته¬ای در این زمینه خلاء تحقیقاتی است. سوال مورد بررسی در پژوهش حاضر این بود که آیا نویسندگان فارسی زبان مقالات علمی در رشته¬های مختلف علوم انسانی به طور مشابهی از نشانگرهای زبانی به طور عام و واژگانی فراگفتمانی به طور خاص برای بیان و انعکاس حضور خود در متن علمی استفاده می¬کنند یا خیر. هدف تحلیل متن مقالات از نظر فراوانی و تنوع نشانگرهای فراگفتمانی (شامل عبارات احتیاطی، تقویت کننده¬ها، نگرش نماها، ضمایر اول شخص، ذکر مخاطب و عبارات امری) بر اساس مدل تعاملی هایلند و در درجه دوم بررسی معنی داری تفاوتهای احتمالی بین رشته¬ای در چند رشته¬ علوم انسانی بود. بررسی کیفی نشانگرهای فراگفتمانی از طریق کدگذاری عناصر واژگانی متن مقالات برای نشانگرهای گفتمانی انجام شد

Paper URL