Theses
MA Student Theses supervised |
|||||
ردیف |
Student ID |
Name |
Date |
Topic |
Title |
|
سرابادانی حمیدرضا |
1389/04/22 |
L2 Email literacy |
تحقيق در توسعه مهارتهای یادگيری نوشتن ایميل به زبان انگليسی در دانشجویان ایرانی |
|
|
مرادی قهدریجانی احمد |
1388/11/18 |
SES in L2 |
مطالعه تاثير عوامل اجتماعی (پایگاه اجتماعی اقتصادی، نژاد، جنسيت) بر نوشتار زبان اول و دوم دانشجویان ایرانی زبان انگليسی |
|
|
عابدینی عطیه |
1388/04/03 |
Beliefs and L2 strategies |
رابطه اعتقادات فراگيران زبان دوم درباره یادگيری زبان ،استفاده آنها از راهکارهای یادگيری زبان و کسب مهارتهای زبانی در کشور ایران |
|
|
میرلوحی سیدمهدی |
1388/12/17 |
Flow |
Flow تاثير نوع متن و جنسيت بر ترجمه توسط فراگيران مبتدی و پيشرفته زبان انگليسی از دیدگاه نظریه |
|
|
شاهی هاجر |
1388/08/11 |
Multiple intelligences |
بررسی رابطه هوشهای چندگانه و سبکهای یادگیری در دانشجویان دانشگاه کاشان |
|
|
صادقی قهدریجانی مهدی |
1388/08/04 |
Task complexity |
در مورد سطح بسندگی (EFL) تاثير پيچيدگی فعاليت بر روی درک شنيداری دانش اموختگان زبان انگليسی |
|
|
علمیه لیلا |
1388/10/04 |
L2 writing feedback |
The Effects of Giving and Receiving Peer Feedback on the Writing Accuracy of EFL Learners
|
|
|
اّصفی نسیبه |
1389/03/09 |
EFL reading |
تاثير ارائه پيشدرآمد و فراهم کردن دانش زمينه بر فهم دانشجویان زبان انگليسی از متون علمی و ادبی |
|
|
عظیمی زینب |
1390/06/13 |
EFL Learner autonomy |
استقلال دانشجویان ایرانی در نگارش زبان انگليسی |
|
|
غلامی نازنین زهرا |
1393/06/22 |
EMI |
نگرش اساتيد و فراگيران زبان انگليسی درباره ی به کارگيری انگليسی به عنوان ابزار |
|
|
رشیدی احمدابادی مصطفی |
1393/10/27 |
Needs analysis |
مقایسه نيازهای زبانی دانشجویان رشته های غير زبانی در دروس زبان عمومی و تخصصی |
|
|
همتیان سورکی نواب |
1392/11/20 |
Voice in writing |
بررسی حضور دانشجویان کارشناسی در نگارش متون آکادميک به زبان انگليسی |
|
|
رمضان پورفینی مصطفی |
1393/06/10 |
L2 Metacognition |
بررسی راهکارهای فراشناختی در خواندن زبان انگليسی به عنوان زبان خارجی در بين دانشجویان ایرانی |
|
|
عسکری متین سجاد |
1392/06/24 |
L2 motivation |
بررسی رابطه ميان انگيزش، پيشرفت تحصيلی و هویت فردی فراگيران زبان انگليسی آموزشگاه های خصوصی تهران |
|
|
مزرعه زینب |
1394/11/25 |
Metacognition in writing |
بررسی تاثير و نقش آگاهی فرا شناختی و رویکردهای آن در عملکرد نگارش مقالات علمی |
|
|
رضوانی نعمت اله |
1392/04/16 |
Toulmin in writing |
کاربرد نگارش مباحثه ای با استفاده از مدل تولمين توسط دانشجویان رشته ی زبان انگليسی |
|
|
شیروانی زاده آرانی مریم |
1393/06/04 |
Learner reticence |
بررسی دلایل عدم مشارکت دانشجویان ليسانس: دیدگاه اساتيد و دانشجویان |
|
|
کفایتی امیر |
1393/10/14 |
Genre of research methods |
بررسی مقابله ای نگارش بخش روش تحقيق مقالات علمی- پژوهشی فارسی زبانان و انگليسی زبانان در رشته زبانشناسی کاربردی |
|
|
محمدی نجف آبادی آزاده |
1393/07/27 |
RA grenre |
بررسی ارتباط ميزان آشنایی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان با ژانر مقالات علمی توانایی نگارش آنان |
|
|
مهدوی فاطمه |
1393/06/04 |
L2 Aptitude |
تفاوت فرایندهای نگارش زبان دوم در بين دانشجویان دارای استعداد زبانی بالا و استعداد زبانی پایين بر اساس مدل کلاگ |
|
|
جمال زاده مهری |
1395/07/04 |
Cohesion in Medical RA |
مطالعه ای داده محور بر حروف ربط انسجامی در مقاله های تحقیقی پزشکی |
|
|
معصوم زاده علی |
1395/03/23 |
Meta-discourse |
مطالعه مقابله ایی نشانگرهای فراگفتمان در چکيده مقالات رشته های فنی و مهندسی (مکانيک) و علوم انسانی( هنر اسلامی) نوشته شده توسط محققان ایرانی و انگليسی |
|
|
امینی ناغانی محمد |
1394/09/29 |
Electronic homework |
مطالعه ی قياسی تاثيرات انجام تکاليف نوشتاری توسط زبان آموزان به شيوه ی مدرن با استفاده از نامه الکترونيکی وشيوه ی سنتی با استفاده از قلم و کاغذ |
|
|
پورواعظ اصفهانی محمد |
1396/07/16 |
Meta-analysis in L2 reading |
فراتحليل اثر آموزش بر خواندن در زبان دوم GBI |
|
|
عزیزی علویجه سمیرا |
1395/04/01 |
RA abstracts |
تحليل مقابله ای چکيده های فارسی و انگليسی پایان نامه های ارشد در رشته های علوم پزشکی و علوم انسانی |
|
|
معینی عاطفه |
1395/09/21 |
Grammar Teaching |
بررسی نقش تدریس صریح دستور زبان از دیدگاه معلمان و زبان آموزان ایرانی |
|
|
مهتری طاهری طلیعه |
1395/09/21 |
IRF exchange |
کاربرد مدل آی آر اف در تعيين دانشجو- محوری و استاد-محوری کلاس های درسی اموزش زبان و ادبيات انگليسی |
|
|
ثامرخضیرابوصلال نادیه |
1396/09/13 |
Authorial Voice |
A study of Authorial Voice in MA and Ph.D. Abstracts Written by Iraqi EFL writers |
|
|
حسینی فاطمه |
1394/05/21 |
Feedback in writing |
تاثير بازخورد بر مهارت نوشتاری زبان آموزان از طریق پورتفوليو |
|
|
عابدیان سمانه |
1394/03/26 |
Glossing in reading |
بررسی تاثيراشکال مختلف توضيح و شرح کلمات ناآشنا یک متن بر درک مطلب و یادآوری معانی درون متن زبان آموزان سطح پيشرفته |
|
|
حشمتی فر سارا |
1395/11/03 |
acknowledgements |
بررسی مقابله ای ساختار ژانر تقدیر |
|
|
میری عالی محبوبه |
1396/06/27 |
Writing strategies |
The Relationship between Reported EFL Writing Strategy Use, Gender, Age |
|
|
مفیدی بیدگلی مریم |
1395/02/05 |
Writing processes |
تفاوت های بين فرایند های نگارشی دانشجویان زبان انگليسی سطح بالا و پایين |
|
|
شریف راد آرزو |
1395/08/17 |
(in)direct EFL writing |
بررسی مقایسه ای ویژگی های واژگانی و گرامری نوشتار حاصل از فرایند نگارش مستقيم و نگارش ترجمه ای |
|
|
خلیلی تهمینه |
1395/12/16 |
Meta-analysis in L2 writing |
فراتحليل اثر آموزش GBI بر نگارش علمی در زبان دوم |
|
|
9419529005 |
محمدرضا حسینی |
1397 |
Learning strategies |
Strategies of afghans |
|
9419520003 |
زهرا ملاباقری |
1397 |
Social phobia in L2 classes |
Social Phobia |
|
9419521399 |
نفیسه طخانی |
1397 |
Political genre |
Genre |
|
9222560004 |
ملیخه اکبری |
1395 |
Genre of news |
برسی مقایسه ای ژانر متون بخش فرهنگ روزنامه |
|
9219521208 |
محمدی فخر فائزه |
1396 |
Teaching Grammar |
Teaching Grammar |
|
9219521209 |
اسدی طاهری فاطمه |
1396 |
Genre of abstract |
Genre Analysis of Move Structure of RA |
|
|
عبدالهی |
1390 |
CDA |
CDA |
|
|
تمتاج |
1390 |
Needs analysis |
Needs analysis |
|
9519520001 |
آنیا ابراهیمی |
1397 |
Flipped classroom |
Flipped classroom |
|
9519520004 |
سوسن سیدی |
1397/11/29 |
writing |
writing |
|
|
طحانی |
28/11/97 |
writing |
questions |
|
|
فرنیا |
28/1197 |
writing |
|
|
|
شایگان |
29/11/98 |
writing |
Self-efficacy |
|
|
نوروزی |
29/11/98 |
writing |
L1 L2 writing |
|
|
زکیه هاشمی |
1398/2 |
writing |
WTC |
|
|
فایزه مداح |
1399 |
writing |
MALL |
|
|
عطیه بنایی |
1399 |
writing |
Online/offline reading strategies |
|
|
ایمانه سلیمانی |
1399 |
Meta-analysis |
SEM on….Pronunciatio |
|
951952000 |
فریبا رمضانی |
1399 |
Meta-analysis |
Meta-analysis metacognition |
|
|
مرضیه مجد |
1399 |
Discourse |
تحلیل و بررسی زبانشناختی مؤلفه های متنی صدای نویسنده …..
|
|
|
طالب شربفیان دستجردی |
1399 |
EFL speaking |
The Effect of Learner-generated Dubbing of Muted Video Clips on High school Students’ English Oral Production Skills, Autonomy and Motivation in Learning.
|
|
|
محمد رضا سیاحی نژاد |
|
Academic writing |
A Corpus-Based Comparison of Syntactic Complexity in Academic Texts Produced by Native and Non-Native English Language Users |
|
|
اکرم ولک وند |
1400 |
writing |
The Impact of Teacher’s Scaffolding on English Writing Development Among Iranian Intermediate EFL Learners
|
|
|
بهنوش لطفعلی زاده |
|
writing |
The impact of portfolio writing on Iranian Elementary EFL learners’ autonomy |
|
|
محمد رضا جعفری |
|
motivation |
The effect of online teaching on English high school learners’ intrinsic motivation in Tehran |
|
|
حمید افاضل |
|
Academic writing |
linking adverbials in theses written by iranian university efl learners: a corpus-based study of variations and frequencies |
|
|
الناز غفاری |
|
ICT |
Using films in ELT |
|
|
طاهره کسرایی |
|
Academic writing |
Citation in Discourse |
|
|
فاطمه کریمشاهی |
|
Discourse |
Hyland’s categories in RAs |