مقالات چاپ شده در مجلات
under review |
|
2025 |
|
2025 |
|
|
|
2024 |
|
2024 |
|
2024 |
|
2024 |
|
2024 |
|
2023 |
|
2023 |
|
2021 |
|
2021 |
محمد گنجی؛ مرتضی واحدیان؛ عباس زارعی؛ حسن پیری تحلیل پدیدارشناختی استراتژی های برساخت هویت در کنشگران شبکه های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام ساکن شهر کاشان) 23 شهریور 1400 «فصلنامه مطالعات راهبردی زنان |
2021 |
With Ganji A Phenomenological Analysis of Identity Construction Strategies Employed by Users of Instagramاستفاده از راهکارهای یادگیری تلفظ در زبان انگلیسی (سلیمانی پژوهشهای نوین در مطالعات زبان انگلیسی |
2021 |
زارعی –قربانپور-باقری مقایسه میزان توجه به ساحتهای ششگانه تربیت در کتابهای فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش..... فصلنامه مطالعات برنامه درسی |
2021 |
جعفرزاده, قربانپور آرانی, حسین, زارعی, & عباس. (2021). نفرین در زبان عامیانه بر اساس روش تحلیل محتوا. زبان پژوهی.
|
2021 |
ایراندوست, جلائی, زارعی تجره, & عباس. (2021). تحلیل محتوای کتابهای عربی دورۀ اوّل متوسّطه از منظر جهتگیری جنسیتی براساس تکنیکهای آنتروپیشانون و تاپسیس. مجلة الجمعیة الإیرانیة للغة العربیة وآدابها، فصلیة علمیة محکمة, 16(57), 89-114 |
2020 |
Ghazavi, A., Jalaei, M., & Tajareh, A. Z. E. (2020). The Correlation between Auditory perception and Syntactic Awareness in Undergraduate Learners of Arabic at the University of Kashan. Lesan-on Mobeen-on, 11(39), 107-126. قضاوی, آ., آذر, جلائی, زارعی تجره, & عباس. (2020). بررسی همبستگی درک شنیداری با دانش نحوی در دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات عربی دانشگاه کاشان. لسان مبین, 11(39), 107-126. |
2020 |
|
2019 |
فاطمه ایراندوست مریم جلائی عباس زارعی تجره (2019). دراسة التمییز الجنسی فی کتب تعلیم العربیة للمرحلة المتوسطة الثانیة فی المدارس الإیرانیة. دراسات فی تعلیم اللغه العربیه و تعلمها - المجلد 3، العدد 2 - الرقم المسلسل للعدد 6، الصیف و الخریف 2019، الصفحة 1-160 |
2019 |
|
2019 |
|
2018 |
|
2017 |
|
2017 |
زارعی, عباس، جلایی، م. خوبیان بادی، ل. (2017). مقایسه تأثیر بازخورد اصلاحی مستقیم و غیرمستقیم بر کنش نوشتاری دانشجویان کارشناسی زبان عربی. مجله انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی شماره 42 صص 194-175. |
2017 |
Zare-ee, A., & Khalili, T. (2017). A Meta-Analysis of the Effectiveness of Genre-Based Writing Instruction in English as Foreign Language. Language Related Research, 8(5), 107-137. |
2017 |
زارعی, عباس، خلیلی, تهمینه. (2017). بررسی فراتحلیلی تأثیر شیوه آموزشی ژانر-مدار بر پیشرفت میزان مهارت در نگارش زبان انگلیسی. جستارهای زبانی, 8, 107-137. |
2017 |
قربانپور آرانی, حسین؛ عباس زارعی و الهام عربشاهی. (۱۳۹۶). بررسی کارکرد اجتماعی - فرهنگی ماشین نگاره ها بر اساس مدل قوم نگاری زبانی هایمز، فصلنامه مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات 18 (38)، https://www.civilica.com/Paper-JR_JCCS-JR_JCCS-18-38_007.html |
2017 |
Zare-ee, A., & Hejazi, S. Y. (2017). University Teacher's Views on English as the Medium of Instruction in an Iranian Higher Education Institution. Arab World English Journal, 8(4).
|
2016 |
Zare-ee, A., Don, Z. M., & Tohidian, I. (2016). Gender differences in students’ ratings of university teachers in the Iranian education system. Learning and Teaching in Higher Education: Gulf Perspectives, 13(1). http://dx.doi.org/10.18538/lthe.v13.n1.232 |
2016 |
Zare-ee, A., & Khalili, T. (2016). PLAGIARISM IN L2 ACADEMIC WRITING: A THEORETICAL PERSPECTIVE. Journal of Fundamental and Applied Sciences, 8(2S), 1606-1617. |
2015 |
Rahimirad, M., & Zare-ee, A. (2015). Metacognitive Strategy Instruction as a Means to Improve Listening Self-Efficacy among Iranian Undergraduate Learners of English. International Journal of Instruction, 8(1), 117-132. |
2015 |
صیادی نژاد، روح الله, زارعی، عباس و باغچایی، طیبه. (۱۳۹4). بررسی برخی شباهتهای فرازبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی مقاله 8، دوره 6، شماره 11، بهار و تابستان 1394، صفحه 161-183 |
2015 |
Zare-ee, A., Don, Z. M., Knowles, G., & Tohidian, I. (2015). Gender differences in self-estimates of multiple intelligences among learners of English. International Online Journal of Education and Teaching/ISSN: 2148-225X, 2(4), 249-264. |
2015 |
Zare-ee, A., Mohd Don, Z., & Shu Sim, T. (2015). Teacher research in higher education: A comparative study of Malaysian and Iranian English language lecturers’ perceptions. The International Journal of Humanities, 22(1), 1-28. |
2015 |
Hariri, E., & Zare-ee, A. (2015). Variation in Hedging Across Psychology, Medicine and Chemical Engineering Research Articles AND Across Different Rhetorical Sections of the RAs. Jung, 196. International Journal of Language and Applied Linguistics; 1(4): 39-46 http://www.ijlal.ir |
2014 |
Zare-ee, A., & Ghasedi, F. (2014). Professional identity construction issues in becoming an English teacher. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 98, 1991-1995. |
2014 |
Zare-ee, A., & Salami, M. (2014). A close study of the effects of ESP learners’ beliefs on the choice of language learning strategies. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 7(1), 119-130. |
2014 |
Zare-ee, A., & Shirvanizadeh, M. (2014). Uncovering Undergraduate English-as-a-Foreign-Language Learners’ Perceptions of Reticence. Advances in Language and Literary Studies, 5(5), 50-63. |
2014 |
Zare-ee, A., & Asgari Matin, S. (2014). The relationship betweenEFL learners’ self-identity changes, motivation types, and EFL proficiency. Iranian Journal of Applied Language Studies, 6(2), 141-178. |
2014 |
Zare-ee, A., & Mahdavi, F. (2014). Researching Aptitude in a Process-based Approach to Foreign Language Writing Instruction. Advances in Language and Literary Studies, 5(5), 22-27. |
4014 |
Zare-ee, A., Hematiyan, N., & Askari Matin, S. (2014). Voice in Short Argumentative Texts Written by Undergraduate Learners of English. Journal of Teaching Language Skills, 33(1), 93-111. |
2014 |
Zare-ee, A., & Salami, M. (2014). A Close Study of the effects of Learner’s Belief on the Choice of Language Learning Strategies in ESP Context. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 7(1). pp. 119-130, August 2014 |
2014 |
Sedighi Arfaie, F.; Rahimi, H.; Zare-ee, A.; Ghodsi, Nadi (2014) Predictability of Mental Health Based on Attachment Styles and Coping Styles of Nurses. International Journal of Academic Research in Psychology, July 2014, Vol. 1, No. 2 |
2013 |
زارعی, عباس و شیریان، زهرا(2013). عملکردها، برداشتها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق مقاله 5، دوره 6، شماره 22، تابستان 1392، صفحه 77-106 Perceptions and Variables in Relation to Research in Higher Education: Viewpoints of Teachers of English as a Foreign Language |
2013 |
Zare-ee, A. (2013). Sustained effects of socioeconomic status on proficiency and academic writing…Teaching English Language TELL آموزش زبان انگلیسی-انجمن آموزش زبان ایران سال چهارم شماره 2 |
2013 |
Zare-ee, A., & Kaur, S. (2013). Undergraduate Argumentative Writing in English as a Foreign Language: a Gendered Perspective. Journal of Language, Culture, and Translation, 2(1), 123-145. |
2013 |
Zare-ee, A. (2013). The Effects of Task Complexity on English Language Learners’ Listening Comprehension. Issues in Language Teaching, 1(2), 225-250. |
2013 |
Arfaie, F. S., Zare-ee, A., Nourmuhammadi, M., Motahari, M., & Shoushtar, I. (2013). The Role of National TV on the Islamic Management of Lifestyles. International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science Volume 1, Issue 12, 2013: 2821-2830 |
2013 |
زارعی, عباس .(2013). تعامل زبان، هویت و اینترنت. مطالعات فرهنگی و ارتباطات : بهار 1392 , دوره 9 , شماره 30 ; از صفحه 33 تا صفحه 54 . |
2013 |
Zare-ee, A. (2013). The Experience of the Psychological State of Flow. The international jnl of psychology, International journal of Psychology. |
2012 |
Zare-ee, A., Hematiyan, N., & Matin, S. A. (2012). Individualized voiced in undergraduate writing in english as a foreign language. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 46, 5782-5786. |
2012 |
Zare-ee, A., & Kuar, S. (2012). Do male undergraduates write more argumentatively?. Procedia-social and behavioral sciences, 46, 5787-5791. |
2011 |
Abedini, A., Rahimi, A., & Zare-ee, A. (2011). Relationship between Iranian EFL learners’ beliefs about language learning, their language learning strategy use and their language proficiency. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 28, 1029-1033. |
2011 |
Zare-ee, A. (2011). University teachers' views on the use of information communication technologies in teaching and research. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 10(3). |
2011 |
Zare-ee, A. (2011). Does English Proficiency Level Predict Writing Speed, Length, and Quality. Arab World English Journal, 2(3), 128-140. |
2011 |
Zare-ee, A. (2011). Fluctuations and Directions in Teaching Second Language Writing. Sino-US English Teaching, 8(9), 556-564. |
2010 |
Zare-ee, A. (2010). Associations between university students’ beliefs and their learning strategy use. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 5, 882-886. |
2010 |
Zare-Ee, A., & Shekary, A. (2010). Comparative Study of the Use of ICT in English Teaching-Learning Processes. Turkish Online Journal of Distance Education, 11(2), 13-22. |
2010 |
Shekarey, A., Zare-ee, A., Rashidi, H. H., & Rostami, M. S. (2010). Human rights education in Iranian secondary education: gaps in the curriculum. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 5, 2103-2107. |
2010 |
Zare-ee, A., & Shekarey, A. (2010). The effects of social, familial, and personal factors on students’ course selection in Iranian technical schools. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 9, 295-298. |
2010 |
Abbas, Z. E., & SHEKAREY, A. (2010). NOTE FOR EDITOR: Comparative Study Of The Use Of Ict In English Teaching-Learning Processes. Turkish Online Journal of Distance Education, 11(2). |
|
|
2009 |
Zare-Ee, A., & Taghi Farvardin, M. (2009). COMPARISON OF UNIVERSITY LEVEL EFL LEARNERS'LINGUISTIC AND RHETORICAL PATTERNS AS REFLECTED IN THEIR L1 AND L2 WRITING. Novitas-Royal, 3(2). |
2009 |
Zare-ee, A., Shekarey, A., & Vajargah, K. F. (2009). The educational usefulness and use of blogging in higher education: Male and female Iranian undergraduate students' views. World applied sciences journal, 7(2), 211-219. |
2009 |
زارعی, عباس. (1387). تاثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر - مدار بر عملکرد دانشجویان در نامه نگاری انگلیسی . مجله علمی-پژوهشی پژوهش زبان های خارجی شماره 49 از صفحه 43 تا صفحه 64 . Zare-ee, A. (2009). "The Effects of Teaching Genre Moves on EFL Learners’ Performance in Letter Writing." PAZHUHESH-E ZABANHA-YE KHAREJI. esfand 87 |
|
|
2007 |
Zare-ee, A. (2007). The relationship between cognitive and meta-cognitive strategy use and EFL reading achievement. Journal of Applied Psychology, 2(5), 105-119. |
2007 |
Zare-ee, A. (2007). The significance of pauses in EFL listening comprehension tests. Repository at uum.edu.my |
2003 |
Tajareh, Z. E. (2003). College EFL Learners' Achievement and Their Language Strategies. The International Journal of Humanities, 10(2), 1-12. |
2003 |
زارعی تجره عباس,تحریریان محمدحسن (2003). ارتباط بین توانایی زبان و عملکرد نگارشی فراگیران زبان انگلیسی در نامه نگاری. مجله زبانشناسی کاربردی. شماره: پاییز 1382 , دوره 6 , شماره 2 ; صفحه 133 تا صفحه 151. Zare-ee, A. & Tahririan, M. H. (2003). EFL learners’ Proficiency in English and their Performance on a letter writing Task. The Iranian Journal of Applied Linguistics 6(2) pp. 133-151. |
2002 |
Zare-ee, A. (2002). The communicative competence of the first language learner. Local publication Isfahan University Ph.D. students’ journal, 1(1). pp. 15-30. |
2001 |
Zare-ee, A. (2001). Cultural stereotypes in EFL. Local publication by University of Kashan students’ journal, 1(1) (now discontinued)
|