| نویسندگان | صمد محمدی-عباس شکاری-سیداحمد مدنی بروجنی |
| تاریخ انتشار | 2017-7-01 |
| رتبه نشریه | علمی - پژوهشی |
| نمایه نشریه | ISC ,SID |
چکیده مقاله
هدف این پژوهش آسیب شناسی آموزش به زبان فارس ی ب ر اس اس
دیدگاه برنامهٔ درسی چند فرهنگی و مسائل دوزبانگی است. پ ژوهش
از نوع طرح های تحقیق به روش آمیخت ه )ترکیب ی و ب ا روید ردی
تشریحی است و ازنظر هدف کاربردی اس ت . جامع ه آم اری ش امل
061 دبیر و 3104 دانش آم وز و نمون ه آم اری آن 004 دبی ر و 453
دانش آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سنقر و کلیایی اس ت ک ه
به روش نمونه گی ری خوش ه ای چندمرحل ه ای و ب ر اس اس ج دو
کرجسی و مورگان انتخاب شده اند.