برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
عنوان | مدیریت منابع انسانی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه از ساعت 14 تا 15.5 |
عنوان | مبانی آموزش و بهسازی کارکنان |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | شنبه از ساعت 16 تا 17.5 |
عنوان | نظارت و توسعه حرفهای |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | دوشنبه از ساعت 18 تا 19.5 |
عنوان | پروژه (علوم تربیتی) |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | سه شنبه از ساعت 15 تا 16.5 |
عنوان | نظارت و توسعه حرفهای |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | دوشنبه از ساعت 16 تا 17.5 |
عنوان | سمینار در مسائل برنامه درسی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه از ساعت 16 تا 17.5 |
عنوان | متون تخصصی علوم تربیتی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | شنبه از ساعت 14 تا 15.5 |
عنوان | مکتبهای فلسفی و نظریههای تربیتی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | شنبه از ساعت 8 تا 9.5 |
عنوان | مبانی روانشناختی و اجتماعی در برنامه درسی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه از ساعت 18 تا 19.5 |
عنوان | متون تخصصی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | دوشنبه از ساعت 8 تا 9.5 |
عنوان | نظارت و راهنمایی آموزشی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | سه شنبه از ساعت 8 تا 9.5 |
عنوان | مبانی آموزش و بهسازی کارکنان |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | سه شنبه از ساعت 8 تا 9.5 |
عنوان | نظارت و توسعه حرفهای |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | چهار شنبه از ساعت 12 تا 13.5 |
عنوان | مبانی آموزش و بهسازی کارکنان |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | سه شنبه از ساعت 12 تا 13.5 |
عنوان | ارزشیابی آموزشی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | دوشنبه از ساعت 10 تا 11.5 |
عنوان | ارزشیابی آموزشی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | دوشنبه از ساعت 8 تا 9.5 |
عنوان | ارزشیابی آموزشی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه از ساعت 12 تا 13.5 |
عنوان | مبانی آموزش و بهسازی کارکنان |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه از ساعت 8 تا 9.5 |
عنوان | نظارت و توسعه حرفهای |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | سه شنبه از ساعت 14 تا 15.5 |
عنوان | مبانی آموزش و بهسازی کارکنان |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | دوشنبه از ساعت 12 تا 13.5 |
عنوان | تاریخ مطالعات برنامه درسی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | شنبه از ساعت 16 تا 17.5 |
عنوان | اصول وروشهای ارزشیابی برنامه درسی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | شنبه از ساعت 14 تا 15.5 |
عنوان | کاربرد رایانه در تعلیم وتربیت |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | شنبه از ساعت 12 تا 13.5 |
عنوان | تاریخ مطالعات برنامه درسی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه ساعت 19-17 |
مکان برگزاری | دانشکده علوم انسانی |
منابع | منابع اصلی: فصل سوم از: Allan C. Ornstein & Francis P. Hunkins 2018 curriculum: Foundations, Principles, and Issues Pearson Education فصل دوم از: کالین مارش، جرج ویلیس مبانی نظری و عملی برنامه ریزی درسی انتشارات سمت |
عنوان | کارورزی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | چهارشنبه |
مکان برگزاری | ال.ام.اس |
توضیحات | یک هفته در میان |
عنوان | نظارت آموزشی | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد | |||||||
زمان برگزاری | یکشنبه 17-15.30 | |||||||
مکان برگزاری | ال.ام.اس | |||||||
منابع | نظارت و راهنمایی تعلیماتی : راهنمای مبتنی بر تحقیق برای یادگیری در مدارس [کتاب]/ تالیف آنیتا ولفولکهوی، وین کلترهوی ؛ ترجمه نادر سلیمانی، محمود صفری، سیدمرتضی نظری. | |||||||
طرح درس | افزون بر مطالب منبع اصلی درس، محورهای زیر مورد تاکید است:
|
عنوان | کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
زمان برگزاری | دو شنبه 15.30-14 |
مکان برگزاری | ال.ام.اس |
طرح درس | نرم افزار spss: 1. آشنایی با محیط نرم افزار SPSS |
عنوان | اصول و روشهای ارزشیابی برنامه درسی | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد | |||||||
زمان برگزاری | سه شنبه 15.30-14 | |||||||
مکان برگزاری | ال.ام.اس | |||||||
طرح درس |
|
عنوان | برنامه هفتگی نیمسال دوم |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
توضیحات |