۱ | مطالعة کیفی پیشبایستهای اجرای رویکرد ترسیم برنامةدرسی در رشتههای مهندسی (مورد مطالعه: گروههای مهندسی دانشگاه کاشان) | شفیعه ستاری آرانی,سیداحمد مدنی بروجنی,علی اکبر عباسیان آرانی | فصلنامه آموزش مهندسی ایران | 1402/01/27 |
۲ | مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی | سیداحمد مدنی بروجنی | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1401/05/31 |
۳ | مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی | سیداحمد مدنی بروجنی | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1401/05/31 |
۴ | واکاوی ادراکات دانشآموزان در زمینة یادگیری درس ریاضی: نقش قدرتمند خودپندارة ریاضیاتی و مهارتهای مطالعة ریاضی | سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی | رویکردهای نوین آموزشی | 1401/05/08 |
۵ | واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی | سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,لیلی کاشانیان | مطالعات آموزشی و آموزشگاهی | 1401/04/01 |
۶ | ریشههای تفکر برنامه درسی متمرکز: واکاوی دغدغههای سیاسی و اجتماعی نخستین ناظران آموزشی و نقش آن در پیدایش حوزه مطالعاتی برنامهدرسی | سیداحمد مدنی بروجنی | فصلنامه مطالعات برنامه درسی | 1401/02/15 |
۷ | نگاهی به مسیر حرفه ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند نظریه و عمل برنامه درسی | سیداحمد مدنی بروجنی | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 1399/12/01 |
۸ | ضعف یادگیری و عملکرد تحصیلی دختران دانش آموز مقطع متوسطه؛ واکاویتجارب دبیران زن | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی | نشریه علمی زن و فرهنگ | 1398/09/15 |
۹ | آسیب شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها | صمد محمدی-عباس شکاری-سیداحمد مدنی بروجنی | | 2017-7-01 |
۱۰ | بررسی رابطه سبک های یادگیری و مهارت های حل مساله در دانشجویان دانشگاه کاشان | علی یزدخواستی-سیداحمد مدنی بروجنی-راضیه سادات آمیری | | 2017-6-01 |
۱۱ | The Interface between Teachers’ Curriculum Perspectives and Learning Activities in Classrooms | علی رحیمی-سیداحمد مدنی بروجنی-سید ابراهیم میرشاه جعفری | | 2017-1-01 |
۱۲ | بررسی وضعیت مهارتهای اقدام پژوهی استادان رشته های مهندسی: گامی ضروری در جهت بهبود کیفیت تدریس | سیداحمد مدنی بروجنی-حمید رحیمی سمیرمی-سپیده یعقوبی | | 2016-5-01 |
۱۳ | University teachers’ action research: An adventure into uncharted waters? | علی رحیمی-سیداحمد مدنی بروجنی-حمید رحیمی سمیرمی | | 2016-11-01 |
۱۴ | بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی با آرزوهای شغلی و وجدان کاری اعضای هیأت علمی | حمید رحیمی سمیرمی-سیداحمد مدنی بروجنی-نسرین موسوی نره | | 2015-6-01 |
۱۵ | ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﮥ ﺑﯿﻦ ﻫﻮش اﺧﻼﻗﯽ و ﺳﺮﻣﺎﯾﮥ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮی | حمید رحیمی سمیرمی-سیداحمد مدنی بروجنی-اسیه محمدیان | | 2015-5-01 |
۱۶ | ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی | محمد امینی-سیداحمد مدنی بروجنی-زهرا عسگرزاده | | 2014-12-01 |
۱۷ | A Study of the Relationship between English Teachers’ Approaches to Teaching and Students’ Incivilities | مریم السادات نظام الدینی کچوئی-علی رحیمی-سیداحمد مدنی بروجنی | | 2013-3-01 |
۱۸ | راهبردهای افزایش کارآیی و اثربخشی اساتید در آموزش مجازی | بی بی عشرت زمانی-سیداحمد مدنی بروجنی | | 2011-10-01 |
۱۹ | سه سوسازی: راهبردی برای نوآوری در پژوهش های آموزشی | سیداحمد مدنی بروجنی-احمدرضا نصر | | 2009-7-01 |
۲۰ | بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی | نسرین نجاتی برزکی، سید احمد مدنی، محمد امینی | دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | 2020-07-21 |