Papers in Journals
- 1. Zare ,& ee, A., & Hejazi, S. Y.,The effects of EFL teachers’ gender and experience on interaction patterns in undergraduate content classes.,English Teaching and Learning.,Vol. 1,No. 1,pp. 1,2019.
- 2. عباس زارعی تجره,حسین قربانپور,طاهره کسرائی گیلاکجانی،بررسی پراکندگی و کارکرد ارجاعات درون متنی در مقالات چاپ شده به زبان فارسی در علوم انسانی،پژوهش های زبان شناسی،۱۴۰۳/۰۴/۰۳،ISC.
- 3. عباس زارعی تجره,حسین قربانپور,طاهره کسرائی گیلاکجانی،بررسی پراکندگی و کارکرد ارجاعات درون متنی در مقالات چاپ شده به زبان فارسی در علوم انسانی،پژوهش های زبان شناسی،۱۴۰۳/۰۴/۰۳،ISC.
- 4. عباس زارعی تجره,حسین قربانپور,طاهره کسرائی گیلاکجانی،بررسی پراکندگی و کارکرد ارجاعات درون متنی در مقالات چاپ شده به زبان فارسی در علوم انسانی،پژوهش های زبان شناسی،۱۴۰۳/۰۳/۲۹،ISC.
- 5. عباس زارعی تجره,حسین قربانپور,طاهره کسرائی گیلاکجانی،بررسی پراکندگی و کارکرد ارجاعات درون متنی در مقالات چاپ شده به زبان فارسی در علوم انسانی،پژوهش های زبان شناسی،۱۴۰۳/۰۳/۲۹،ISC.
- 6. عباس زارعی تجره,حسین قربانپور,طاهره کسرائی گیلاکجانی،بررسی پراکندگی و کارکرد ارجاعات درون متنی در مقالات چاپ شده به زبان فارسی در علوم انسانی،پژوهش های زبان شناسی،۱۴۰۳/۰۳/۲۹،ISC.
- 7. عباس زارعی تجره,حسین قربانپور,طاهره کسرائی گیلاکجانی،بررسی پراکندگی و کارکرد ارجاعات درون متنی در مقالات چاپ شده به زبان فارسی در علوم انسانی،پژوهش های زبان شناسی،۱۴۰۳/۰۳/۲۹،ISC.
- 8. روح اله صیادی نژاد,عباس زارعی تجره,طیبه باغ چایی،نقد و بررسی توانش زبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی،زبان شناخت،مجلد ۶،شماره صفحات ۱۶۱،۱۳۹۴/۰۴/۳۰،ISC.
- 9. عباس زارعی تجره,زهرا شیریان،عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق،نامة آموزش عالی،مجلد ۶،شماره صفحات ۷۷،۱۳۹۲/۰۵/۲۰،ISC.
- 10. زهرا شیریان,عباس زارعی تجره،عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق،نامة آموزش عالی،مجلد ۶،شماره صفحات ۷۷،۱۳۹۲/۰۵/۲۰،ISC.
- 11. عباس زارعی تجره,زهرا شیریان،عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق،نامة آموزش عالی،مجلد ۶،شماره صفحات ۷۷،۱۳۹۲/۰۵/۲۰،ISC.
- 12. عباس زارعی تجره،تعامل زبان، هویت و اینترنت،مطالعات فرهنگی و ارتباطات،مجلد ۹،شماره صفحات ۳۳،۱۳۹۲/۰۳/۱۴،ISC.
- 13. عباس زارعی تجره،تعامل زبان، هویت و اینترنت،مطالعات فرهنگی و ارتباطات،مجلد ۹،شماره صفحات ۳۳،۱۳۹۲/۰۳/۱۴،ISC.
- 14. فاطمه ایراندوست,مریم جلائی,عباس زارعی تجره,تحلیل محتوى التدریبات اللغویة فی کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولى وفق أنموذج فارک لأنماط التعلم,مجله انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی (مجلة الجمعیة الإیرانیة للغة العربیة وآدابها),2024 01 31,ISC.
- 15. فاطمه ایراندوست,مریم جلائی,عباس زارعی تجره,تحلیل محتوى التدریبات اللغویة فی کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولى وفق أنموذج فارک لأنماط التعلم,مجلة الجمعیة الایرانیة للغة العربیة و آدابها (مجله انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی),2024 01 31,ISC.
- 16. فاطمه ایراندوست,مریم جلائی,عباس زارعی تجره,تحلیل محتوى التدریبات اللغویة فی کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولى وفق أنموذج فارک لأنماط التعلم,مجلة الجمعیة الایرانیة للغة العربیة و آدابها (مجله انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی),2024 01 31,ISC.
- 17. فاطمه ایراندوست,مریم جلائی,عباس زارعی تجره,تحلیل محتوى التدریبات اللغویة فی کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولى وفق أنموذج فارک لأنماط التعلم,مجلة الجمعیة الایرانیة للغة العربیة و آدابها (مجله انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی),2024 01 31,ISC.
- 18. مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره,فاطمه ایراندوست,تحلیل محتوى التدریبات اللغویة فی کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولى وفق أنموذج فارک لأنماط التعلم,مجله انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی (مجلة الجمعیة الإیرانیة للغة العربیة وآدابها),2023 10 22,ISC.
- 19. فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره,Investigating critical thinking skills in Arabic textbooks exercises of junior high schools based on Lipman's Theory مستوى توافر مهارات التفکیر النقد ی فی تدریبات کتب العرب یة للمرحلة الثانویة الأولی فی ضوء نظر یة لیبمان,دراسات فی اللغة العربیة و آدابها Studies on Arabic Language and Literature,Vol. 14,pp. 1,2023 09 30,ISC.
- 20. فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره,Investigating critical thinking skills in Arabic textbooks exercises of junior high schools based on Lipman's Theory مستوى توافر مهارات التفکیر النقد ی فی تدریبات کتب العرب یة للمرحلة الثانویة الأولی فی ضوء نظر یة لیبمان,دراسات فی اللغة العربیة و آدابها Studies on Arabic Language and Literature,Vol. 14,pp. 1,2023 09 30,ISC.
Showing 1-20 of 68 items.