نویسندگان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره |
---|---|
نشریه | دراسات فی اللغة العربیة و آدابها Studies on Arabic Language and Literature |
شماره صفحات | 1 |
شماره مجلد | 14 |
ضریب تاثیر (IF) | ثبت نشده |
نوع مقاله | Full Paper |
تاریخ انتشار | 2023-09-30 |
رتبه نشریه | علمی - پژوهشی |
نوع نشریه | الکترونیکی |
کشور محل چاپ | ایران |
نمایه نشریه | ISC |
چکیده مقاله
Based on the research data in all three educational levels, the three components of interpreting, analyzing and assessing evidence and statements have the highest frequency and the three components of being explicit, judging and reasoning have the lowest frequency
tags: Critical thinking, Lipman's Theory, content analysis, Arabic textbooks, junior high school, linguistic exercises