تبیین جایگاه بازخورد در ارزشیابی توصیفی بر بهبود کیفیت فرآیند یادگیری دانش آموزان دوره ی ابتدایی

نویسندگانعلی انتهایی,زینب السادات اطهری اصفهانی,عباس شکاری
همایشعلوم تربیتی و روانشناسی
تاریخ برگزاری همایش۲۰۱۴-۱۲-۱۴
محل برگزاری همایشمرودشت
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشملی

چکیده مقاله

یکی از نوآوری های نظام آموزشی دوره ابتدایی در دهه حاضر طرح ارزشیابی توصیفی است. حال اگر گام های اجرای ارزشیابی توصیفی را به حلقه های زنجیر تشبیه کنیم. بازخورد در حقیقت آخرین حلقه از این زنجیر و تکمیل کننده جریان یاددهی - یادگیری می باشد.تمام فعالیت هایی که در این گام ها انجام می گیرد در جریان بازخورد نمایان می شود.