رزومه
QR


زینب السادات اطهری اصفهانی

زینب السادات اطهری اصفهانی

استادیار

دانشکده: دانشکده علوم انسانی

گروه: علوم تربیتی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه
QR
زینب السادات اطهری اصفهانی

استادیار زینب السادات اطهری اصفهانی

دانشکده: دانشکده علوم انسانی - گروه: علوم تربیتی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

تبیین جایگاه بازخورد در ارزشیابی توصیفی بر بهبود کیفیت فرآیند یادگیری دانش آموزان دوره ی ابتدایی

نویسندگانعلی انتهایی,زینب السادات اطهری اصفهانی,عباس شکاری
همایشعلوم تربیتی و روانشناسی
تاریخ برگزاری همایش2014-12-14
محل برگزاری همایشمرودشت
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشملی

چکیده مقاله

یکی از نوآوری های نظام آموزشی دوره ابتدایی در دهه حاضر طرح ارزشیابی توصیفی است. حال اگر گام های اجرای ارزشیابی توصیفی را به حلقه های زنجیر تشبیه کنیم. بازخورد در حقیقت آخرین حلقه از این زنجیر و تکمیل کننده جریان یاددهی - یادگیری می باشد.تمام فعالیت هایی که در این گام ها انجام می گیرد در جریان بازخورد نمایان می شود.