1 | چالش ساختارهای نظارتی و بازتعریف مفاهیم «خود» و «دیگری» در رمان زیبا صدایم کن | زهراسادات طاهری | جستارهای نوین ادبی | 1402/07/27 |
2 | ارتباط گفتمان چرک و زیستقدرت در پرندۀ یهودی و عزاداران برنارد مالامود | زهراسادات طاهری | مطالعات زبان و ترجمه | 1402/07/22 |
3 | The Study of “Desire” and “Becoming Woman” in Yerma Through Deleuze and Guattari's Views | زهراسادات طاهری | journal of Woman in culture and art | 1401/12/10 |
4 | Khaleh Souske and Gulliver’s Fourth Travel: A Posthumanist Reading | زهراسادات طاهری | Journal of Comparative Literature (JCL) | 1401/11/15 |
5 | زندگی برهنه، مسخِ واقعیت و خشونت در پسران نیکل | زهراسادات طاهری | مطالعات زبان و ترجمه | 1401/11/01 |
6 | بررسی مقولۀ «میل» و بازقلمروسازی «زنانگی» در یرما با تکیه بر آراء دلوز و گاتاری | زهراسادات طاهری | زن در فرهنگ و هنر | 1401/06/22 |
7 | ویژگیهای تکنورئالیسمی در رمانِ این وبلاگ واگذر میشود | زهراسادات طاهری | Persian Literature | 1401/06/10 |
8 | کسی باید حقیقت عریان را بگوید: رومانس فراتاریخی در واش نوشته مارگارت رینکل | زهراسادات طاهری | مجله نقد زبان و ادبیات خارجی | 1401/05/08 |
9 | “A Hunger Artist”: As An Art Performance | زهراسادات طاهری | The Explicator | 2023-11-15 |
10 | Bio-surveillance and The Immobilizing Journey in The Inheritance of Loss | زهراسادات طاهری | افق های زبان | 2022-09-10 |
11 | (Bivatan (The Nationless | Zahra Taheri | Literary Theory and Criticism | 2019 |
12 | The Veiled Bestsellers: The Re-emergence of Harem Literature in the post-Terror Era | Zahra Taheri | Critical Language and Literary studies | 2019 |
13 | There is more to Images than Meets the Eye: A Visual-Social Semiotic Reading of Sasson’s Princess | Zahra Taheri | Research in Contemporary World Literature | 2019 |
14 | The Imperialistic Nostalgia in Jean Sasson’s American Chick in Saudi Arabi | Zahra Taheri | Pajuhesh Adabiat Moáser | 2018/2 |
15 | The Inheritance of Loss: A Quest for Home in the Purgatory of Diaspora | Zahra Taheri | Critical Language and Literary Studies | 2018 |
16 | Fatherland and Postspace in Andre Dubus III’s The House of Sand and Fog | Zahra Taheri | Critical Language and Literary Studies | 2017 |
17 | Neo-baroque in Abbas Maroufi’s Paykar Farhád | Zahra Taheri | PJLs | 2014 |
18 | Identity and Multiculturalism in Zadie Smith’s The Autograph Man | Zahra Taheri | Pajuhesh Adabiat Moáser | 2013 |
19 | The Study of Campzenship and Homo Sacer in Monica Ali’s In the Kitchen | Zahra Taheri | Critical Language and Literary studies | 15/06/2020 |
20 | Bodily Liminality and Post-Racialism in Zadie Smith's White Teeth | Zahra Taheri | Explicator | 2018 |