مقالات در نشریات
- ۱. محمد امینی,سمیرا دادخواه تهرانی،وضعیت هویت دینی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر اصفهان،مطالعات ملی،مجلد ۲۵،شماره صفحات ۱۳۷،۱۴۰۳/۰۷/۱۰،ISC.
- ۲. محمد امینی,سمیرا دادخواه تهرانی،وضعیت هویت دینی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر اصفهان،مطالعات ملی،مجلد ۲۵،شماره صفحات ۱۳۷،۱۴۰۳/۰۷/۱۰،ISC.
- ۳. محمد امینی,حمید رحیمی سمیرمی،بررسی ابعاد مختلف اضطراب کرونا در میان دانشجویان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه کاشان)،سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت،مجلد ۷،شماره صفحات ۷۳،۱۴۰۲/۱۱/۱۵،ISC.
- ۴. محمد امینی،دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی،پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت،مجلد ۱۲،شماره صفحات ۵۹،۱۴۰۲/۰۶/۱۵،ISC.
- ۵. محمد امینی،دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی،پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت،مجلد ۱۲،شماره صفحات ۵۹،۱۴۰۱/۱۲/۲۷،ISC.
- ۶. محمد امینی،دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی،پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت،مجلد ۱۲،شماره صفحات ۵۹،۱۴۰۱/۱۲/۲۷،ISC.
- ۷. محمد امینی،دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی،پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت،مجلد ۱۲،شماره صفحات ۵۹،۱۴۰۱/۰۶/۱۵،ISC.
- ۸. محمد امینی،دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی،پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت،مجلد ۱۲،شماره صفحات ۵۹،۱۴۰۱/۰۶/۱۵،ISC.
- ۹. محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی،مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد ۱،شماره صفحات ۸۷،۱۴۰۰/۰۷/۱۳.
- ۱۰. محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,باغشیخی فاطمه،مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد ۱،شماره صفحات ۸۷،۱۴۰۰/۰۷/۱۳.
- ۱۱. محمد امینی،موانع و چالش های فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (واکاوی تجارب زیسته دانشجویان)،فصلنامه راهبرد فرهنگ،مجلد ۱۴،شماره صفحات ۵۱،۱۴۰۰/۰۲/۱۵،ISC.
- ۱۲. محمد امینی،موانع و چالش های فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (واکاوی تجارب زیسته دانشجویان)،فصلنامه راهبرد فرهنگ،مجلد ۱۴،شماره صفحات ۵۱،۱۴۰۰/۰۲/۱۵،ISC.
- ۱۳. مینا سلیمیان ریزی,محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی،ارزیابی سواد زیست محیطی دانش آموزان و چالش های اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه،پژوهش های برنامه درسی،مجلد ۹،شماره صفحات ۲۸۸،۱۳۹۸/۱۲/۲۰،ISC.
- ۱۴. محمد امینی,حمید رحیمی سمیرمی,مرجان منتظر،آسیب شناسی رشد خلاقیت دانش آموزان در نظام آموزشی ایران (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطه اول کاشان)،ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی،مجلد ۹،شماره صفحات ۸۱،۱۳۹۸/۰۶/۳۱،ISC.
- ۱۵. محمد امینی,حمید رحیمی سمیرمی,مسعود کیانی،ارزیابی فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی کاشان،پژوهش در آموزش علوم پزشکی،مجلد ۴،شماره صفحات ۳۱،۱۳۹۷/۱۱/۲۲،ISC ,SID.
- ۱۶. محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی،بررسی تطبیقی تفکر انتقادی در دانشگاه کاشان،فرهنگ در دانشگاه اسلامی،مجلد ۸،شماره صفحات ۴۰۳،۱۳۹۷/۰۸/۲۰،ISC ,SID.
- ۱۷. محمد امینی,مریم سبکتکین،جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه ( مطالعه ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)،پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی،مجلد ۳،شماره صفحات ۱۲۰،۱۳۹۶/۰۹/۳۰،SID ,PubMed.
- 18. نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی,دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی,Vol. 15,pp. 76,2021 10 03,ISC.
- 19. نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی,دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی,Vol. 15,pp. 76,2021 10 03,ISC.
- 20. نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی,دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی,Vol. 15,pp. 76,2020 08 04,ISC.
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۶۴ مورد.