Papers in Journals
- 1. شفیعه ستاری آرانی,سیداحمد مدنی بروجنی,علی اکبر عباسیان آرانی،مطالعة کیفی پیشبایستهای اجرای رویکرد ترسیم برنامةدرسی در رشتههای مهندسی (مورد مطالعه: گروههای مهندسی دانشگاه کاشان)،فصلنامه آموزش مهندسی ایران،۱۴۰۲/۰۱/۲۷،ISC.
- 2. سیداحمد مدنی بروجنی،مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد ۲،شماره صفحات ۷۵،۱۴۰۱/۰۵/۳۱.
- 3. سیداحمد مدنی بروجنی،مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد ۲،شماره صفحات ۷۵،۱۴۰۱/۰۵/۳۱.
- 4. سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی،واکاوی ادراکات دانشآموزان در زمینة یادگیری درس ریاضی: نقش قدرتمند خودپندارة ریاضیاتی و مهارتهای مطالعة ریاضی،رویکردهای نوین آموزشی،۱۴۰۱/۰۵/۰۸،ISC.
- 5. سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,لیلی کاشانیان،واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،مجلد ۱۱،شماره صفحات ۳۸۹،۱۴۰۱/۰۴/۰۱،ISC.
- 6. سیداحمد مدنی بروجنی،ریشههای تفکر برنامه درسی متمرکز: واکاوی دغدغههای سیاسی و اجتماعی نخستین ناظران آموزشی و نقش آن در پیدایش حوزه مطالعاتی برنامهدرسی،فصلنامه مطالعات برنامه درسی،مجلد ۱۷،شماره صفحات ۱۵۷،۱۴۰۱/۰۲/۱۵،ISC.
- 7. سیداحمد مدنی بروجنی،نگاهی به مسیر حرفه ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند نظریه و عمل برنامه درسی،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۱۷،شماره صفحات ۱،۱۳۹۹/۱۲/۰۱،ISC.
- 8. محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی،ضعف یادگیری و عملکرد تحصیلی دختران دانش آموز مقطع متوسطه؛ واکاویتجارب دبیران زن،نشریه علمی زن و فرهنگ،مجلد ۱۱،شماره صفحات ۷،۱۳۹۸/۰۹/۱۵،ISC.
- 9. Nejati Barzoki N, Madani S A, Amini M،Investigating Mastery of Female Senior Elementary Students over Science and Mathematics: A Contemplation on the Selection of Curriculum Content in terms of Learnability Criteria (In Pearsin)،Theory & Practice in Curriculum،۲۰۲۰ ۰۷ ۲۱.
- 10. Nejati Barzoki N, Madani S A, Amini M،Investigating Mastery of Female Senior Elementary Students over Science and Mathematics: A Contemplation on the Selection of Curriculum Content in terms of Learnability Criteria (In Pearsin)،Theory & Practice in Curriculum،۲۰۲۰ ۰۷ ۲۱.
- 11. Mohsen Asghari Ali Yazdkhasty Sayed Ahmad Madani،The study of the relationship between leadership styles school principals with organizational skills of time management،Journal of School Administration،۲۰ ۱۱ ۲۰۱۸.
- 12. ahmad madani davood pourrsina Mohammad Amini Akram YousefiNejad،Analyzing the multiple relationships between teachers’ effective teaching skills and students’ academic achievement in computational courses (text In Persian)،Journal of Educational Innovations،۱ ۸ ۲۰۱۹.
- 13. Sayed Ahmad Madani Mohammad Reza TamanaeFar Morteza Fallahi,A Study of the Consequences of Sixth Grade Proximity to First-Grade with respect to Bullying and Aggressive Behaviors (Text in Persian),Journal of School Administration,2018 8 1.
- 14. Ali Rahimi Ahmad Madani Hamid Rahimi,University teachers’ action research: An adventure into uncharted waters?,International Journal of Learning and Teaching,2016 8 4.
Showing 1-14 of 14 items.