CV
QR


S. Ahmad Madani

S. Ahmad Madani

Assistant Professor

College: Faculty of Humanities

Department: Physical Education

Degree: Ph.D

Birth Year: 1982

CV
QR
S. Ahmad Madani

Assistant Professor S. Ahmad Madani

College: Faculty of Humanities - Department: Physical Education Degree: Ph.D | Birth Year: 1982 |

Articles

#Paper TitleAuthorsPublication/ConferenceDateType
 
1Investigating Mastery of Female Senior Elementary Students over Science and Mathematics: A Contemplation on the Selection of Curriculum Content in terms of Learnability Criteria (In Pearsin)Nejati Barzoki N, Madani S A, Amini MTheory & Practice in Curriculum2020-07-21Article In Publication
2Investigating Mastery of Female Senior Elementary Students over Science and Mathematics: A Contemplation on the Selection of Curriculum Content in terms of Learnability Criteria (In Pearsin)Nejati Barzoki N, Madani S A, Amini MTheory & Practice in Curriculum2020-07-21Article In Publication
3A Reflection on Structural Change in Iranian Education System and its Effects on Schools’ ContextSeyed Ahmad MadaniSecond International Conference on Comparative Education2019-11-21Article In Conference
4Analyzing the multiple relationships between teachers’ effective teaching skills and students’ academic achievement in computational courses (text In Persian)ahmad madani davood pourrsina Mohammad Amini Akram YousefiNejadJournal of Educational Innovations1-8-2019Article In Publication
5The study of the relationship between leadership styles school principals with organizational skills of time managementMohsen Asghari Ali Yazdkhasty Sayed Ahmad MadaniJournal of School Administration20-11-2018Article In Publication
6A Study of the Consequences of Sixth Grade Proximity to First-Grade with respect to Bullying and Aggressive Behaviors (Text in Persian)Sayed Ahmad Madani Mohammad Reza TamanaeFar Morteza FallahiJournal of School Administration2018-8-1Article In Publication
7University teachers’ action research: An adventure into uncharted waters?Ali Rahimi Ahmad Madani Hamid RahimiInternational Journal of Learning and Teaching2016-8-4Article In Publication
8تحلیل سوگیری‌های جنسیتی در ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس مدرسان دانشگاهیسیداحمد مدنی بروجنی,طاهره ظفری پورنامۀ آموزش عالی1402/04/06Article In Publication
9مطالعة کیفی پیش‌بایست‌های اجرای رویکرد ترسیم برنامةدرسی در رشته‌های مهندسی (مورد مطالعه: گروه‌های مهندسی دانشگاه کاشان)شفیعه ستاری آرانی,سیداحمد مدنی بروجنی,علی اکبر عباسیان آرانیفصلنامه آموزش مهندسی ایران1402/01/27Article In Publication
10مروری بر نظریه‌های محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسیسیداحمد مدنی بروجنیفصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش1401/05/31Article In Publication
11مروری بر نظریه‌های محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسیسیداحمد مدنی بروجنیفصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش1401/05/31Article In Publication
12واکاوی ادراکات دانش‌آموزان در زمینة یادگیری درس ریاضی: نقش قدرتمند خودپندارة ریاضیاتی و مهارت‌های مطالعة ریاضیسیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخیرویکردهای نوین آموزشی1401/05/08Article In Publication
13واکاوی دیدگاه‌ها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیف‌دهی به دانش‌آموزان در پایه‌های دورة اول ابتداییسیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,لیلی کاشانیانمطالعات آموزشی و آموزشگاهی1401/04/01Article In Publication
14ریشه‌های تفکر برنامه درسی متمرکز: واکاوی دغدغه‌های سیاسی و اجتماعی نخستین ناظران آموزشی و نقش آن در پیدایش حوزه مطالعاتی برنامه‌درسیسیداحمد مدنی بروجنیفصلنامه مطالعات برنامه درسی1401/02/15Article In Publication
15نگاهی به مسیر حرفه ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند نظریه و عمل برنامه درسیسیداحمد مدنی بروجنیپژوهش در برنامه ریزی درسی1399/12/01Article In Publication
16ضعف یادگیری و عملکرد تحصیلی دختران دانش آموز مقطع متوسطه؛ واکاویتجارب دبیران زنمحمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخینشریه علمی زن و فرهنگ1398/09/15Article In Publication
Showing 1-16 of 16 items.